Τετάρτη 29 Μαΐου 2013

Η Παναγιώτα Γκουτζουρέλα για το "Ξεπεσμένοι Άγγελοι"

Αναρτήθηκε από Γιώτα Παπαδημακοπούλου στις 10:13 μ.μ.
Η φίλτατη Παναγιώτα Γκουτζουρέλα, γνωστή και ως συνονόματη -αφού της κόλλησα την ταμπέλα αυτή-, είναι από τις πρώτες που διάβασε το βιβλίο μου, όταν αυτό κυκλοφόρησε επίσημα στην αγορά. Και ντροπή μου που τόσο καιρό δεν έχω ανεβάσει την άποψή της αλλά ελπίζω να με συγχωρήσει και να ξέρει πως δεν το έκανα επίτηδες αλλά καμιά φορά, το μυαλό μου είναι αλλού γι' αλλού. Η Παναγιώτα λοιπόν, διάβασε το βιβλίο μου και μίλησε στο Bella & Edward Forum, με τόσο υπέροχα λόγια γι' αυτό που δεν ξέρω πως να την ευχαριστήσω. Απλά θέλω να γνωρίζει πως είναι τιμή μου και πως με συγκίνησε βαθύτατα γιατί κατάλαβε σε βάθος όλα αυτά που ήθελα να πω:


"Τελείωσα πριν από λίγο το βιβλίο.
Από τη Μαίρη και τη Γιώτα πείστηκα και το αγόρασα.
Ξεκίνησα λίγο διστακτικά καθώς μόλις είχα τελειώσει τον Fifty και το μυαλό μου τριγυρνούσε εκεί.
Η πρώτη λέξη για να το περιγράψω είναι μεστό.
Μέσα από μια σχέση ερωτική σου δίνει και τόσα άλλα. Σου βγάζει συναισθήματα.
Στην αρχή γίνεσαι τούρμπο με την ηρωίδα! Πόσες λάθος επιλογές μπορεί να κάνει κανείς σε μερικούς μήνες; Ε, η Αγγελική τις κάνει όλες!!! Σε βγάζει από τα ρούχα σου, θες να την ταρακουνήσεις για να συνειδητοποιήσει τα λάθη της και να τα διορθώσει. Και επειδή δεν έχεις αυτήν την επιλογή, διαβάζεις με μανία παρακάτω ελπίζοντας ότι η συγγραφέας θα σε λυπηθεί και θα αλλάξει την κατάσταση. Αλλά η Γιώτα Παπαδημακοπούλου δε κάνει τίποτε! έχει βάλει στόχο να διαλύσει τους ήρωές της μέχρι τελικής πτώσης και μαζί τους να διαλύσει κι εσένα!
Βιβλίο κυριολεκτικά γεμάτο με ανατροπές. Παντού ανατροπές. Υπάρχουν πισωγυρίσματα αλλά τίποτε ποτέ δεν είναι το ίδιο. Νομίζεις ότι μπορείς να φανταστείς την εξέλιξη και καταλήγεις να πέφτεις από τον 50ο όροφο της ψυχής σου στα Τάρταρα.
Μετά από το θυμό για το πόσο ευκολόπιστη και πόσο φοβισμένη να ζήσει είναι η Αγγελική...την έπαθα τη ζημιά! Ταυτίστηκα πολύ με την ηρωίδα. Μιλούσε με λόγια που θα μπορούσα ή θα έπρεπε να είχα πει εγώ. Θα μπορούσα να είμαι εγώ αυτή. Υπήρξαν κάποιες στιγμές που ήμουν εγώ στη θέση της.(αν και δεν ξέρω αν θα ενεργούσα με τον ίδιο τρόπο) Αλλά όχι μόνο με την ηρωίδα, και με τον ήρωα, τον φανταστικό Άγγελο, τα έχω βάλει ουκ ολίγες φορές! Συμβαίνουν τόσα στη ζωή τους, πονάνε τόσο πού, ενεργούν τελείως λανθασμένα...
Και το τέλος... συγκλονιστικό. Δεν ξέρεις από πού θα σου έρθει! Μέχρι και την τελευταία σελίδα τρέμεις για το τι μπορεί να συμβεί.
Το βιβλίο με κέρδισε ολόψυχα.
Μου άρεσε η γραφή.
Μου άρεσε η πλοκή.
Με ταξίδεψε.
Κι αυτό το ταξίδι, όποιος μπορεί να μου το προσφέρει, κερδίζει για πάντα μια θέση στην καρδιά μου.
Γιώτα σε ευχαριστώ."

Παναγιώτα μου... σ' ευχαριστώ ολόψυχα... αυτή η μικρή λέξη, δεν φτάνει για να περιγράψω αυτά που νιώθω διαβάζοντας ξανά και ξανά το κείμενό σου. Είναι χαρά και τιμή μου το γεγονός ότι το βιβλίο μου έχει μια θέση στην καρδιά σου. Να ξέρεις πως κι εσύ, έχεις μια θέση στη δική μου...

6 σχόλια on "Η Παναγιώτα Γκουτζουρέλα για το "Ξεπεσμένοι Άγγελοι""

panagiota on 29 Μαΐου 2013 στις 10:57 μ.μ. είπε...

...
Παλιοκόριτσο!!!:)
Πρώτη μου αντίδραση ήταν το κοκκίνισμα... δημοσιευμένα τα δικά μου σχόλια πέρα από το Bella And Edward Forum που είναι το αγαπημένο σπίτι και στο οποίο δεν αισθάνομαι καμία απολύτως ντροπή;
Σου το ξαναείπα! Δεν έχουμε όλοι το χάρισμά σου να εκφραζόμαστε με τα κατάλληλα λόγια!
Με συγκίνησες βαθύτατα!
Με τον πρόλογό σου σε αυτή τη δημοσίευση...
Με τον επίλογό σου σε αυτή τη δημοσίευση...
Και φυσικά με το βιβλίο σου...στέκεται καμαρωτό στη βιβλιοθήκη μου δίπλα στο Σιωπή στο σκοτάδι και στη Νοέλια, περιμένοντας τα αδελφάκια του(μην αργείτε τα επόμενα!!!)
Πώς να μην αισθάνομαι τυχερή που η Μαίρη μας ''γνώρισε'';
Πώς να μην νιώθω περήφανη που ''ανήκω'' στην παρέα σας;
Ξέρεις, σε γνώρισα μέσα από τους ήρωές σου. Αισθάνομαι ότι σε γνωρίζω και εσένα.
Και σε πάω τρελλά!!!
Ελπίζω να μας δοθεί η ευκαιρία να γνωριστούμε και από κοντά. (Ζηλεύω που εσύ ξέρεις μπόουλινγκ!!!Πρέπει να με μάθεις!!!)

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 29 Μαΐου 2013 στις 11:12 μ.μ. είπε...

@ Συνονόματη...
Είμαι... πώς να το κρύψουμεν άλλωστε;! Χα, χα, χα...
Αν νομίζεις πως δεν μπορείς να εκφραστείς... ΚΑΝΕΙΣ ΛΑΘΟΣ!!! Μακάρι να το έκαναν όλοι τόσο όμορφα και αληθινά όσο εσύ! <3
Εσύ με συγκίνησες... με όσα είπες... που αγάπησες το βιβλίο μου... που αγκάλιασες τους ήρωές μου με τόση τρυφερότητα και κατανόηση...
Μην ανησυχείς... το φθινόπωρο πρώτα ο θεός, θα έρθει το επόμενο! ;)
Κι εγώ νιώθω τυχερή... πολύ τυχερή... και ακόμα περισσότερο περήφανη! Δεν είναι μόνο χαρά, είναι τιμή, ευχαρίστηση και τόσα άλλα που δεν μπορώ να περιγράψω με λέξεις!
Μακάρι να μπορέσουμε να τα πούμε από κοντά σύντομα... γιατί κι εγώ σε πάω και σε αγαπάω... :) <3
Ναι καλέ... και bowling και ό,τι θες να σε μάθω! :D

panagiota on 29 Μαΐου 2013 στις 11:16 μ.μ. είπε...

Χαχαχα!
Οι επιθυμίες μου διαταγές σου;;;;
Με κακαμαθαίνεις!
Κι εγώ ελπίζω εκτός από τα βιβλία σου να αγκαλιάσω κι εσένα!

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 29 Μαΐου 2013 στις 11:31 μ.μ. είπε...

@ Παναγιώτα φυσικά! Για τους καλούς φίλους, όλα! ;)
Αχ... κι εγώ το ίδιο ελπίζω! <3

Χρύσα είπε...

Αχ Παναγιώτα!!!Συμφωνώ με όλα όσα λες!!!Το βιβλίο της Γιώτας μας,όχι επειδή είναι φίλη μας αλλά γιατί λέμε την αλήθεια,είναι φανταστικό!!!

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 6 Ιουνίου 2013 στις 12:56 μ.μ. είπε...

@ Χρύσα μου... τα αντικειμενικά μου, λατρεμένα κοριτσάκια! :) <3

Δημοσίευση σχολίου

 

Giota's Diaries Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal