Τετάρτη 12 Αυγούστου 2015

Το "Όταν ξέρεις ν' αγαπάς" στις καλοκαιρινές προτάσεις του Like.com.cy

Αναρτήθηκε από Γιώτα Παπαδημακοπούλου στις 9:50 μ.μ.

Το ηλεκτρονικό περιοδικό Like.com.cy προτείνει βιβλία για το καλοκαίρι και προς μεγάλη μου χαρά και έκπληξη, το δικό μου "Όταν ξέρεις ν' αγαπάς" βρίσκεται μέσα σ' αυτά. Ευχαριστώ για την τιμή και εύχομαι όσοι το επιλέξετε, να το αγαπήσετε! 

Για να επισκεφτείτε το site τους ακολουθήστε τον σύνδεσμο:

4 σχόλια on "Το "Όταν ξέρεις ν' αγαπάς" στις καλοκαιρινές προτάσεις του Like.com.cy"

Μαρια είπε...

Μπραβο Γιωτακι μου. Συγχαρητηρια.

Χρύσα είπε...

Χίλια μπράβο φιλενάδα!Το αξίζεις και με το παραπάνω!Είμαι πολύ περήφανη για σένα!

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 20 Αυγούστου 2015 στις 4:48 μ.μ. είπε...

@ Ευχαριστώ πολύ, Μαράκι! :)

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 20 Αυγούστου 2015 στις 4:48 μ.μ. είπε...

@ Ευχαριστώ πολύ, Χρύσα μου! Τιμή μου αυτό που λες! <3

Δημοσίευση σχολίου

 

Giota's Diaries Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal