Δευτέρα 23 Νοεμβρίου 2015

Παρουσίαση του "Όταν ξέρεις ν' αγαπάς" στη Θεσσαλονίκη

Αναρτήθηκε από Γιώτα Παπαδημακοπούλου στις 10:27 μ.μ.

Οι εκδόσεις Μάτι, το βιβλιοπωλείο Πρωτοπορία, ο σύλλογος Θετική Φωνή και η αφεντιά μου, σας προσκαλούμε στην παρουσίαση του νέου μου βιβλίου με τίτλο "Όταν ξέρεις ν' αγαπάς", που θα γίνει την Παρασκευή 04 Δεκεμβρίου και ώρα 19:00μ.μ. στο χώρο του βιβλιοπωλείου (Λ. Νίκης 3, Παραλία Θεσσαλονίκης).

Για το βιβλίο θα μου κάνουν την τιμή να μιλήσουν ο συγγραφέας Τάσος Αγγελίδης - Γκέντζος και ο Αλέξανδρος Τανασκίδης (Δημοσιογράφος-Υπεύθυνος γραφείου Θεσσαλονίκης συλλόγου Θετικής Φωνής κατά της εξάπλωσης του ιού HIV).

Σας περιμένω όλους με πολλή, πολλή αγάπη και ανυπομονησία, για να γνωριστούμε και να τα πούμε και από κοντά.

6 σχόλια on "Παρουσίαση του "Όταν ξέρεις ν' αγαπάς" στη Θεσσαλονίκη"

Elitsa Maniati είπε...

Θα ειναι ολα τελεια

Lia Panagiotidou είπε...

Ναιιιιι θα είμαστε εκεί!!!!(το ξαναλεω για εκατοστή φορά, να το εμπεδώσεις) :D

Liana Tzimogianni είπε...

Καλό ταξίδι κοριτσάκι μου!!! <3 Να προσέχετε και να σκίσετε με το Βασίλη μας!!! ;)

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 8 Δεκεμβρίου 2015 στις 5:08 μ.μ. είπε...

@ Elitsa μου, πράγματι, όλα ήταν τέλεια! :)

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 8 Δεκεμβρίου 2015 στις 5:08 μ.μ. είπε...

@ Λία μου, σ' ευχαριστώ που ήσουν εκεί! Ήταν όλα μοναδικά! :*

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 8 Δεκεμβρίου 2015 στις 5:08 μ.μ. είπε...

@ Λιανάκι μου, ευχαριστούμε, για όλα! <3

Δημοσίευση σχολίου

 

Giota's Diaries Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal