Τετάρτη 9 Δεκεμβρίου 2015

Αναδημοσίευση του κειμένου μου σχετικά με την 1η Δεκεμβρίου, με αφορμή το "Όταν ξέρεις ν' αγαπάς" στα Μ.Μ.Ε. της Πιερίας

Αναρτήθηκε από Γιώτα Παπαδημακοπούλου στις 6:17 μ.μ.

Η εφημερίδα "Ολύμπιο Βήμα", το blog "Λευτεριά" και το blog "Πιερική" αναδημοσίευσε το κείμενό μου σχετικά με την 1η Δεκεμβρίου, Παγκόσμια Ημέρα Κατά του AIDS, με αφορμή το βιβλίο μου "Όταν ξέρεις ν' αγαπάς". Ευχαριστώ θερμά για την φιλοξενία, και αν επιθυμείτε να επισκεφτείτε τις επίσημες ιστοσελίδες τους, δεν έχετε παρά να ακολουθήσετε τους συνδέσμους:


4 σχόλια on "Αναδημοσίευση του κειμένου μου σχετικά με την 1η Δεκεμβρίου, με αφορμή το "Όταν ξέρεις ν' αγαπάς" στα Μ.Μ.Ε. της Πιερίας"

Χρύσα είπε...

Πάντα επιτυχίες Γιωτάκι μου!!!Ότι καλύτερο γιατί το αξίζεις!!!

Julia Lagou είπε...

Υπέροχο κείμενο που άξιζε να αναδημοσιευτεί!!!

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 18 Ιανουαρίου 2016 στις 2:00 μ.μ. είπε...

@ Χρύσα μου, χίλια ευχαριστώ! Να 'σαι πάντα καλα! :)

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 18 Ιανουαρίου 2016 στις 2:01 μ.μ. είπε...

@ Julia μου, σ' ευχαριστώ πολύ! Με τιμάς! <3

Δημοσίευση σχολίου

 

Giota's Diaries Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal