Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 2016

Ο Νεκτάριος Καλογήρου για το "Όταν ξέρεις ν' αγαπάς"

Αναρτήθηκε από Γιώτα Παπαδημακοπούλου στις 10:05 μ.μ.
Ο Νεκτάριος Καλογήρου διάβασε το "Όταν ξέρεις ν' αγαπάς" κι έγραψε στο Goodreads:


"Μια καλή ιστορία που επιχειρεί να βρει τις ισορροπίες σε μια σχέση που από την αρχή βρίσκεται στο επίκεντρο των επικρίσεων. Αν και προσωπικά δεν είμαι λάτρης με αυτού του είδους τη λογοτεχνία, δεν μπορώ να μη σταθώ στο γεγονός ότι πρόκειται για ένα καλογραμμένο βιβλίο. Το θεωρώ ως μια καλή επιλογή για τις αναγνώστριες που θα θελήσουν να διαβάσουν κάτι που θα τις ταξιδέψει σ' ένα κόσμο αγνής αφοσίωσης."

Τυχαία διάβασα το σχόλιό σας σχετικά με το βιβλίο μου και θα ήθελα να σας ευχαριστήσω, τόσο που επιλέξατε να το διαβάσετε παρά του ότι το είδος δεν είναι από αυτά που προτιμάτε, όσο και για το ότι μπήκατε στον κόπο να γράψετε τόσο καλά σχόλια γι' αυτό. Ειδικά από έναν άντρα αναγνώστη, το εκτιμώ ιδιαιτέρως. Να 'στε καλά! 

2 σχόλια on "Ο Νεκτάριος Καλογήρου για το "Όταν ξέρεις ν' αγαπάς""

Χρύσα είπε...

Ωραίο πράγμα να βλέπεις πως υπάρχουν και άντρες που αναγνωρίζουν την αξία ενός καλού βιβλίου!Μπράβο!!!

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 5 Ιανουαρίου 2017 στις 12:39 π.μ. είπε...

@ Χρύσα μου, εγώ το έχω πει, κι ας ακούγεται κάπως... Τις αντρικές γνώμες, πάντα τις "ακούω" λίγο παραπάνω! :P

Δημοσίευση σχολίου

 

Giota's Diaries Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal