Δευτέρα 13 Ιουλίου 2015

Η Κατερίνα Βερβέρη για το "Όταν ξέρεις ν' αγαπάς"

Αναρτήθηκε από Γιώτα Παπαδημακοπούλου στις 10:54 μ.μ.
Η Κατερίνα Βερβέρη διάβασε το "Όταν ξέρεις ν' αγαπάς" και έγραψε στο Goodreads
 

"Αν υπήρχε τρόπος να βάλω δέκα αστεράκια στο συγκεκριμένο βιβλίο της αγαπημένης μου Γιώτας θα τα έβαζα! Όχι μόνο γιατί το κατέταξα σε ό,τι καλύτερο έχω διαβάσει μέχρι τώρα αλλά κυρίως επειδή με έβαλε σε σκέψεις για ένα θέμα που προσωπικά δε με είχε απασχολήσει μέχρι τώρα -όχι τόσο τουλάχιστον, που να αποφασίσω να κάνω μια μικρούλα έρευνα για το συγκεκριμένο κοινωνικό ζήτημα στο διαδίκτυο! Επειδή και 'γω έχω παιδιά, ποτέ μου δε θα ήθελα να φερθώ με τον ίδιο τρόπο που φέρθηκαν οι γονείς της Ιόλης και του Στέφανου! Δε θα σταθώ τόσο στην ιστορία των δυο πρωταγωνιστών που αυτονόητα με συγκίνησε, με έκανε να κλάψω... να χαρώ... να αγαπήσω περισσότερο, αλλά στους γονείς τους που με τον τρόπο τους μ' επαγρύπνησαν και μ' έκαναν να συνειδητοποιήσω ότι τέτοιες καταστάσεις μπορούν να συμβούν σε οποιοδήποτε σπίτι, ακόμα και το δικό μου! Εύχομαι το βιβλίο σου καλή μου να προσφέρει σε όλους πολλά περισσότερα από ένα απλό ανάγνωσμα! Συγχαρητήρια! Σου αξίζουν πολλά μπράβο!"

Κατερίνα μου, σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Χαίρομαι που σου άρεσε η ιστορία μου, που σε συγκίνησε, μα πάνω απ' όλα, που σε προβλημάτισε. Πιστεύω πως αυτός ήταν ο μεγαλύτερος στόχος μου και διαβάζοντας τα σχόλιά σου, νιώθω πως το πέτυχα. Να 'σαι πάντα καλά! Χίλια ευχαριστώ, για όλα...

3 σχόλια on "Η Κατερίνα Βερβέρη για το "Όταν ξέρεις ν' αγαπάς""

Χρύσα είπε...

Δέκα και άλλα δέκα!Υπέροχο βιβλίο και το αξίζει!!!

Κατερίνα είπε...

<3 <3

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 19 Ιουλίου 2015 στις 4:21 μ.μ. είπε...

@ Χρύσα μου, σ' ευχαριστώ πολύ! :)

@ Κατερίνα μου... <3 ^_^

Δημοσίευση σχολίου

 

Giota's Diaries Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal