Σάββατο 4 Ιουλίου 2015

Η Αλεξάνδρα Καρακουλάκη για το "Όταν ξέρεις ν' αγαπάς"

Αναρτήθηκε από Γιώτα Παπαδημακοπούλου στις 10:16 μ.μ.
Η Αλεξάνδρα Καρακουλάκη διάβασε το "Όταν ξέρεις ν' αγαπάς" και έγραψε στο Facebook:


"Για να γράψω εγώ κριτική για βιβλίο πρέπει να είναι το λιγότερο τέλειο!!!! Σήμερα τελείωσα αυτό το υπέροχο βιβλίο που σίγουρα θα με κάνει ν' αφήσω το στεφάνι μου το λιγότερο!!!! Αυτός ο έρωτας δεν υπάρχει απλά!!! Όταν ξέρεις ν' αγαπάς όπως η Ιόλη τον Στέφανο και το αντίστροφο κάνεις τα πάντα!!! Εγώ προσωπικά δεν ξέρω αν θα μπορούσα να τα κάνω όλα αυτά που έκανε η Ιόλη δεν είμαι τόσο θαρραλέα!!!! Γιώτα μου μ' έκανες και πλάνταξα στο κλάμα όμως στο συγχωρώ γιατί μου χάρισες μια μοναδική εμπειρία!!!!"

Αλεξάνδρα μου, για ακόμα μία φορά σ' ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου. Η ιστορία αυτή είναι κάτι πολύ ιδιαίτερο για μένα, μια προσπάθεια για την οποία κόπιασα πολύ. Χαίρομαι, λοιπόν, που σε άγγιξε, που σε συγκίνησε και που σε έκανε να θες να εκφράσεις όλα όσα ένιωσες!

2 σχόλια on "Η Αλεξάνδρα Καρακουλάκη για το "Όταν ξέρεις ν' αγαπάς""

Χρύσα είπε...

Νομίζω πως κανείς μας δεν θα μπορούσε να κάνει εύκολα όσα έκανε η Ιόλη αλλά για αυτόν ακριβώς το λόγο την θαυμάζουμε και την αγαπάμε! <3

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 17 Ιουλίου 2015 στις 6:35 μ.μ. είπε...

@ Χρύσα μου, κι εγώ το ίδιο αισθάνομαι! ;)

Δημοσίευση σχολίου

 

Giota's Diaries Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal