Τετάρτη 23 Σεπτεμβρίου 2015

Συνέντευξη στον Δημοσθένη Καραγιαννόπουλο και την εκπομπή "Σχολή Κακών Τεχνών" στον Octava Radio

Αναρτήθηκε από Γιώτα Παπαδημακοπούλου στις 9:32 μ.μ.

Αυτήν την Κυριακή, 27 Σεπτεμβρίου 2015 στις 20.00μ.μ., θα βρίσκομαι καλεσμένη στην "Σχολή Κακών Τεχνών" στο Octava Radio, όπου μαζί με τον φίλο μου Δημοσθένη Καραγιαννόπουλο θα συζητήσουμε για το νέο μου βιβλίο, "Όταν ξέρεις ν' αγαπάς", αλλά και για πολλά άλλα ενδιαφέροντα θέματα, ακούγοντας τις καλύτερες μουσικές επιλογές.

Συντονιστείτε, λοιπόν, αυτή την Κυριακή στο www.octavaradio.gr και μπείτε κι εσείς στην παρέα μας. Θα σας περιμένουμε...

6 σχόλια on "Συνέντευξη στον Δημοσθένη Καραγιαννόπουλο και την εκπομπή "Σχολή Κακών Τεχνών" στον Octava Radio"

Μαρία είπε...

Καλή επιτυχία!

Μαρία Κρόκου είπε...

Έστω και στο τέλος σας πρόλαβα!

Χρύσα είπε...

Γιωτάκι μου θα την ανεβάσετε πουθενά και για εμάς που δεν μπορέσαμε να σας ακούσουμε;

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 30 Σεπτεμβρίου 2015 στις 9:04 π.μ. είπε...

@ Μαρία, έστω και με καθυστέρηση, σ' ευχαριστώ πολύ!

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 30 Σεπτεμβρίου 2015 στις 9:05 π.μ. είπε...

@ Μαράκι μου, σ' ευχαριστώ που ήσουν μαζί μας. Ακόμα και το λίγο σου είναι πολύ για μένα... <3

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 30 Σεπτεμβρίου 2015 στις 9:06 π.μ. είπε...

@ Χρύσα μου, εκτός απροόπτου θα την ανεβάσω σήμερα! Stay tuned! ;) <3

Δημοσίευση σχολίου

 

Giota's Diaries Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal