Σάββατο 31 Οκτωβρίου 2015

Η 2η έκδοση του "Όταν ξέρεις ν' αγαπάς" ξεκινάει το "ταξίδι" της...

Αναρτήθηκε από Γιώτα Παπαδημακοπούλου στις 10:00 μ.μ.

Τα τελευταία 3 χρόνια, από τότε που μπήκα στον "συγγραφικό" κόσμο, έχω ζήσει πολλές, υπέροχες, μοναδικές στιγμές, που η αξία τους δεν περιγράφεται με λόγια, ούτε ξεπληρώνεται... με κανέναν τρόπο... Κάθε μία από αυτές, ξεχωριστή, ιδιαίτερη, να αποτελεί μία συγκινητική ανάμνηση για μένα...
3 χρόνια μετά... 3 βιβλία μου που ήδη κυκλοφορούν και άλλο ένα που ετοιμάζεται να πάρει κι αυτό το δρόμο του... Τόση αγάπη που δεν χωράει σε καλούπια... Και ο καθένας από εσάς, να έχει την "αδυναμία" του, κι εγώ μαζί με σας, τη δική μου...
Όλα μου τα πνευματικά παιδιά τα αγαπάω, αλλά το "Όταν ξέρεις ν' αγαπάς", εκτός από ένα μεγάλο στοίχημα για μένα, είναι και μια μεγάλη αγάπη που όμοιά της δεν υπάρχει άλλη. Είναι η αγάπη εκείνη που τολμάει να μιλήσει για όλα αυτά που πολλές φορές -λανθασμένα- σιωπούμε.
Κι εσείς αγκαλιάσατε την προσπάθεια αυτή με έναν τρόπο που δεν περίμενα ούτε στα πιο τρελά όνειρά μου, που ξεπέρασε ακόμα και τις πιο ακραίες προσδοκίες μου... και είμαι ευγνώμων γι' αυτό...
Το "Όταν ξέρεις ν' αγαπάς", λοιπόν, συνεχίζει το ταξίδι του χάρη σε σας, με τη 2η έκδοσή του να ξεκινάει τη δική της πορεία... επειδή εσείς το αγαπήσατε, το στηρίξατε και το "φωνάξατε" ώστε να το μάθουν και άλλοι...
Σας ευχαριστώ, όλους μαζί και τον καθένα χωριστά... και σας αγαπώ, επειδή αποδείξατε πως ξέρετε ν' αγαπάτε, όπως ο Στέφανος και η Ιόλη μου...

4 σχόλια on "Η 2η έκδοση του "Όταν ξέρεις ν' αγαπάς" ξεκινάει το "ταξίδι" της..."

Marina Stamouli είπε...

Γιωτάκι μπράβο σου. Θέλω μια μέρα να πιούμε καφεδάκι και να τα πούμε από κοντά Φιλιά και πάντα τέτοια !!

Zafiro Marti είπε...

to aksizeis!!! sigxaritiria!!!!!

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 3 Νοεμβρίου 2015 στις 9:34 π.μ. είπε...

@ Σ' ευχαριστώ πολύ, Μαρίνα μου! Κι εγώ θέλω να τα πούμε! Πάρε τηλέφωνο να κανονίσουμε καφεδάκι! :* <3

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 3 Νοεμβρίου 2015 στις 9:34 π.μ. είπε...

@ Zafiro σ' ευχαριστώ πολύ, πολύ! :)

Δημοσίευση σχολίου

 

Giota's Diaries Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal