Παρασκευή 23 Οκτωβρίου 2015

Το "Όταν ξέρεις ν' αγαπάς" στα best sellers Οκτωβρίου στο Public Ρόδου

Αναρτήθηκε από Γιώτα Παπαδημακοπούλου στις 7:07 μ.μ.

Μία φωτογραφία... Μία ανέλπιστη έκπληξη... Το "Όταν ξέρεις ν' αγαπάς" βρίσκεται στα best sellers Οκτωβρίου στο Public Ρόδου και η Βασιλική Δημούδη -την οποία ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου- θεώρησε πως έπρεπε να μοιραστεί το γεγονός μαζί μας. Εγώ, πάλι, θέλω να μοιραστώ μαζί με εσάς την χαρά μου, αλλά και να σας πω για μία ακόμη φορά πόσο μεγάλη τιμή είναι για μένα το ότι έχετε αγκαλιάσει το συγκεκριμένο βιβλίο με τόση αγάπη και τρυφερότητα. Όσα ευχαριστώ και να σας πω, ποτέ δεν θα είναι αρκετά...

6 σχόλια on "Το "Όταν ξέρεις ν' αγαπάς" στα best sellers Οκτωβρίου στο Public Ρόδου"

Χρυσα Παπατσουνη είπε...

παντα επιτυχιες Γιωτα!!

Katerina Psomotragou είπε...

Mπραβο Γιώτα μου! σου εύχομαι τα καλυτερα

Elisabeth Swann είπε...

Συγχαρητήρια!! Πάντα επιτυχίες! :)

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 3 Νοεμβρίου 2015 στις 9:35 π.μ. είπε...

@ Σ' ευχαριστώ πολύ, Χρύσα μου! :)

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 3 Νοεμβρίου 2015 στις 9:35 π.μ. είπε...

@ Σ' ευχαριστώ, Κατερίνα μου! Να 'σαι καλά! <3

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 3 Νοεμβρίου 2015 στις 9:36 π.μ. είπε...

@ Elisabeth, σ' ευχαριστώ πολύ, κοριτσάρα μου! :)

Δημοσίευση σχολίου

 

Giota's Diaries Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal