Σάββατο 23 Σεπτεμβρίου 2017

Η Νάνσυ Παπαγιάνναρου για το "Μέχρι το τέλος του χρόνου"

Αναρτήθηκε από Γιώτα Παπαδημακοπούλου στις 12:40 π.μ.
Η Νάνσυ Παπαγιάνναρου διάβασε το "Μέχρι το τέλος του χρόνου" και έγραψε στο Facebook:


"Μέχρι το τέλος του χρόνου... Γιατί η βαθιά και αληθινή αγάπη στο τέλος όλα τα νικά. Ένα βιβλίο που αγάπησα και ξεχώρισα από τις πρώτες κιόλας σελίδες του. Γιώτα μου σ ευχαριστώ για αυτό το ρομαντικό και όμορφο ταξίδι που μου χάρισες…"

Κοριτσάκι μου, γλυκό... Εγώ σ' ευχαριστώ που αγάπησες την ιστορία αυτή και που την άφησες να σε παρασύρει σ' έναν κόσμο γεμάτο συναίσθημα!

4 σχόλια on "Η Νάνσυ Παπαγιάνναρου για το "Μέχρι το τέλος του χρόνου""

Νανση Παπαγιανναρου είπε...

Ναιιιιιι την λάτρεψα την ιστορία αυτή.. Ήταν τόσο ρομαντικό βιβλίο, τόσο αγαπησιαρικο, τόσο παθιαρικο.. Και εγώ σε κάτι τέτοιες ιστορίες είμαι μέσα... Ααααχχ Κωνσταντίνος!! ���� τώρα περιμένω και το " όταν ξέρεις να αγαπάς" για να ολοκληρώσω την συλλογή μου την μέχρι τώρα γιατί στο μέλλον θα έχουμε και συνέχεια εμείς οι δυο.. Σ ευχαριστώ ❣️ πολύ και εγώ.. Πάντα επιτυχίες Γιωτακι μου.. �� �� �� σε γλυκό φιλώ ��

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 26 Οκτωβρίου 2017 στις 11:05 μ.μ. είπε...

@ Νάνσυ μου, ξέρεις πως σε περιμένει με αγάπη και αγωνία! Σ' ευχαριστώ και πάλι... για όλα! Αγαπώ σε!   :*

Νανση Παπαγιανναρου είπε...

Η χαρά μου είναι απερίγραπτη!! Ανυπομονώ απλά πάρα πολύ να έρθει αυτή η στιγμή που θα το κρατήσω στα χέρια μου �� �� και εγώ αγαπώ σε πολύ πολύ

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 27 Οκτωβρίου 2017 στις 12:00 π.μ. είπε...

@ Κοριτσάκι μου, υπομονή και δεν θ΄αργήσει η στιγμή! <3

Δημοσίευση σχολίου

 

Giota's Diaries Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal