Πέμπτη 28 Σεπτεμβρίου 2017

Η Αναστασία Ζαβού για το "Μέχρι το τέλος του χρόνου"

Αναρτήθηκε από Γιώτα Παπαδημακοπούλου στις 12:46 π.μ.
Η Αναστασία Ζαβού διάβασε το "Μέχρι το τέλος του χρόνου" και έγραψε στο Facebook:


"Μόλις τελείωσα αυτό το υπέροχο βιβλίο!!!! Μία ιστορία ιδιαίτερη και διαφορετική από όσες έχω διαβάσει μέχρι τώρα!!! Μία ιστορία γεμάτη εντάσεις, έντονα συναισθήματα και με τάσεις αυτοκαταστροφής για τους ήρωες, την Κρυσταλλια και τον Κωνσταντίνο, με πολλά κοινά στους χαρακτήρες τους αλλά και πολλές διαφορές. Με πάθος, αγάπη, μίσος... αλλά κάποιες φορές το πεπρωμένο φυγείν αδύνατον!!! Είναι από τα λίγα βιβλία που έχω διαβάσει τον τελευταίο καιρό, που δεν μπορούσα να το αφήσω από τα χέρια μου!!! Με στεναχωρεί που τελείωσε αυτό το υπέροχο ταξίδι... αλλά είμαι και πάρα πολύ χαρούμενη για την επιλογή του βιβλίου και που για μένα πλέον έχει μια ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου ,αλλά και στην βιβλιοθήκη μου!!!! Πολλά πολλά συγχαρητήρια."

Αναστασία μου... τι να πω... Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και, ειλικρινά, χαίρομαι από καρδιάς που το βιβλίο μου κατάφερε να σου προσφέρει μεγάλες συγκινήσεις, έντονα συναισθήματα και ανατροπές! Αυτός ήταν ο σκοπός μου, κι αν τον πέτυχα έστω και σ' έναν βαθμό, τότε είμαι ευτυχισμένη!

2 σχόλια on "Η Αναστασία Ζαβού για το "Μέχρι το τέλος του χρόνου""

Αναστασία Ζαβού είπε...

Σ' ευχαριστώ! :)

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 25 Οκτωβρίου 2017 στις 9:54 μ.μ. είπε...

@ Εγώ ευχαριστώ, Αναστασία μου! :*

Δημοσίευση σχολίου

 

Giota's Diaries Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal