Τρίτη 17 Οκτωβρίου 2017

Η 2η έκδοση του "Μέχρι το τέλος του χρόνου" είναι γεγονός

Αναρτήθηκε από Γιώτα Παπαδημακοπούλου στις 5:43 μ.μ.

Η 2η έκδοση του "Μέχρι το τέλος του χρόνου" ξεκίνησε σήμερα το ταξίδι της, και το πόσο ευτυχισμένη και χαρούμενη είμαι δεν περιγράφεται με λόγια! Ευχαριστώ από καρδιάς όλους όσοι αγκάλιασαν το βιβλίο αυτό, η ιστορία του οποίου είναι πολύ ξεχωριστή για μένα, που το διαβάσατε, το αγαπήσατε και μου το δείξατε με δεκάδες όμορφους τρόπους, και εύχομαι τα νέα αντίτυπα να φτάσουν και να στολίσουν νέες βιβλιοθήκες, και να κατακτήσουν κι άλλες αναγνωστικές καρδιές. Σας αγαπώ!!! 

9 σχόλια on "Η 2η έκδοση του "Μέχρι το τέλος του χρόνου" είναι γεγονός"

Ελευθερία Πετράτου Κυριτοπούλου είπε...

Συγχαρητήρια!!!

Νανση Παπαγιανναρου είπε...

Εεε ναιιιιιι... Αφού είναι βιβλιαρα όχι αστεία. �� Μπράβο Γιωτακι μου

Andreas Elsa Venardos-Kollia είπε...

Είναι τέλειο βιβλίο!!Του αξίζει σίγουρα!!❤��❤��❤��

Olga Armenaki είπε...

Μπράβο κοριτσάκι μου γλυκό συγχαρητήρια άντε και στην τρίτη έκδοση με το καλό

Καφούρου Εβίτα είπε...

Μπράβο κορίτσι!!!

Βάσω Τσούση είπε...

Μπραβο Γιωτα μου!!!!!!!

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 12 Νοεμβρίου 2017 στις 11:21 μ.μ. είπε...

@ Ελευθερία, ευχαριστώ θερμά! :)

@ Νάνση, σ' ευχαριστώ πολύ, καρδούλα μου! <3

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 12 Νοεμβρίου 2017 στις 11:22 μ.μ. είπε...

@ Χίλια ευχαριστώ, Έλσα μου! <3

@ Να ΄σαι καλά, Ολγάκι μου! Μακάρι! ^_^

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 12 Νοεμβρίου 2017 στις 11:22 μ.μ. είπε...

@ Ευχαριστώ, Εβίτα! ^_^

@ Ευχαριστώ πολύ, Βάσω μου! :*

Δημοσίευση σχολίου

 

Giota's Diaries Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal