Δευτέρα 31 Μαρτίου 2014

"Η Μαγεία των Λέξεων..." 4η εκπομπή - 02/02/2014

Αναρτήθηκε από Γιώτα Παπαδημακοπούλου στις 8:26 μ.μ.

Την Κυριακή 02 Φεβρουαρίου 2014, στην κατά σειρά εκπομπή της "Μαγείας των Λέξεων...", είχα τη χαρά και την τιμή να φιλοξενήσω στο studio του Ράδιο Αερόστατο, τη φίλη και συγγραφέα, Άρτεμις Βελούδου-Αποκότου. Με την υπέροχη αυτή φιλοξενούμενη, προχωρήσαμε σε μια πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη στην οποία και μιλήσαμε, τόσο για το πρώτο της βιβλίο, "Εφιάλτες: Συμβόλαιο Ψυχής", που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις iWrite, αλλά και για πολλά άλλα ενδιαφέροντα θέματα γύρω από την λογοτεχνία.


Για όποιον δεν κατάφερε να ακούσει την εκπομπή ή ενδιαφέρεται να την ακούσει για ακόμα μία φορά, προτείνουμε να ακολουθήσει τον παρακάτω σύνδεσμο:


Θέλω για μια ακόμα φορά να ευχαριστήσω την Άρτεμις που ήρθε στην εκπομπή μου, χαρίζοντάς μου υπέροχες στιγμές, αφιερώνοντάς μου μία ολόκληρη ώρα που μακάρι να είχε διαρκέσει περισσότερο.

Και μην ξεχνάτε... κάθε Κυριακή, συντονιζόμαστε στο Ράδιο Αερόστατο μεταξύ 12.00μ.μ. και 13.00μ.μ.

2 σχόλια on ""Η Μαγεία των Λέξεων..." 4η εκπομπή - 02/02/2014"

Χρύσα είπε...

Υπέροχες και οι δυο σας!Ήταν μια πολύ απολαυστική συνέντευξη-συζήση-διάλογος.Η Άρτεμις φαίνεται πολύ γλυκιά και είχατε πολύ καλή χημεία.Όχι ότι καπελώνεις ποτέ κάποιον αλλά λέμε τώρα!

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 7 Απριλίου 2014 στις 10:17 π.μ. είπε...

@ Χρύσα μου σ' ευχαριστούμε πολύ! Παίρνω το θάρρος να μιλήσω και εκ μέρους της Άρτεμις που είμαι βέβαιη πως θα εκτιμήσει τα σχόλιά σου! :)
Προσωπικά, απολαμβάνω πάντα την παρέα της Άρτεμις και ήταν χαρά μου να την έχω στο studio της εκπομπής, κάτι που ελπίζω να επαναληφθεί και στο προσεχές μέλλον! :)
Όσο για το "καπέλωμα"... χαίρομαι που μου λες ότι δεν το κάνω, γιατί είναι κάτι που πάντα το έχεις άγχος, όσο κι αν προσπαθείς να διατηρείς τον έλεγχο! ;)

Δημοσίευση σχολίου

 

Giota's Diaries Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal