Τρίτη 18 Μαρτίου 2014

Βιβλιοκριτική για το "Μη με ξεχάσεις" από την Τατιάνα Τζινιώλη και το "Arts and the City"

Αναρτήθηκε από Γιώτα Παπαδημακοπούλου στις 10:14 π.μ.
Η βιβλιοκριτική της Τατιάνα Τζινιώλη για το "Μη με ξεχάσεις", όπως αυτή δημοσιεύτηκε στο ηλεκτρονικό περιοδικό "Arts and the City". Ευχαριστώ πάρα πολύ την Τατιάνα για τα καλά της λόγια, αλλά και το ίδιο το περιοδικό που για μια ακόμα φορά φιλοξενεί στις σελίδες του, κάποιο από τα πνευματικά μου "παιδιά".


"Το δεύτερο μυθιστόρημα της Γιώτας Παπαδημακοπούλου κυκλοφορεί απο τις εκδόσεις Μάτι. Μετά το "Ξεπεσμένοι άγγελοι", η συγγραφέας επιστρέφει με μία ιδιαίτερη ιστορία αγάπης. Όλο το βιβλίο εξελίσσεται σε μόλις επτά ημέρες. Στα plus του βιβλίου είναι και το πρωτότυπο εξώφυλλο του. 

Υπόθεση: 
"Είμαι εγωκεντρικός, κρύβομαι πίσω από άνοστα αστεία, και παράλληλα αδυνατώ να πάρω αποφάσεις. Στα είκοσι έξι χρόνια της ζωής μου, έχω κάνει πολλά πράγματα για τα οποία έχω μετανιώσει. Περισσότερο απ όλα, όμως, που δεν υπήρξα αρκετά τολμηρός, για να διεκδικήσω το κορίτσι που αγάπησα όσο κανένα άλλο. Τον πρώτο μου έρωτα... το μοναδικό μου έρωτα... την Αλεξάνδρα... την Άλεξ μου... την καλύτερή μου φίλη.
Πάντα πίστευα πως υπήρχε χρόνος. Πως όσα λάθη κι αν έκανα, θα ερχόταν η στιγμή που, επιτέλους, θα έβρισκα το κουράγιο να της μιλήσω με ειλικρίνεια, να της εκφράσω όλα όσα ένιωθα για εκείνην. Και όμως... ο χρόνος δεν είναι πάντα σύμμαχός μας. Καμιά φορά γίνεται πολέμιος των θέλω μας, τιμωρώντας μας με τον πιο σκληρό τρόπο.
Η Αλεξάνδρα παντρεύεται! Κι έχω μόνο μία εβδομάδα... μία εβδομάδα μέσα στην οποία καλούμαι να επανεξετάσω τη ζωή μου και να αναζητήσω τα λάθη μου, ακόμα κι αν δεν μπορώ να τα διορθώσω. Μία εβδομάδα για να καταλάβω τι πήγε στραβά. Πότε έγινα ο άντρας που είμαι σήμερα. Ο άντρας που δεν θα αποκτήσει ποτέ αυτό που πραγματικά ήθελε.
Ναι... αυτή είναι η τιμωρία μου... και είναι μεγαλύτερη απ όσο μπορώ ν αντέξω. Γιατί, ο μεγαλύτερός μου φόβος κινδυνεύει να γίνει πραγματικότητα.
Γιατί, μια ολόκληρη ζωή, αυτό που φοβόμουν περισσότερο από κάθε τι άλλο ήταν ότι μπορεί να την έχανα... να έφευγε... να με ξέχναγε...
Με λένε Αντρέα, και αυτή είναι η ιστορία μου..."

Ο Αντρέας είναι ερωτευμένος με την καλύτερη του φίλη Αλεξάνδρα, και μέσα σε επτά ημέρες θα πρέπει να αποφασίσει αν θα της πει αυτά που αισθάνεται, καθώς πλησιάζει η ημέρα του γάμου της...με τον Χόρχε.

Με μία πρωτότυπη και αρκετά κινηματογραφική γραφή, η συγγραφέας μας παρουσιάζει μία μόλις εβδομάδα από τη ζωή τους. Ίσως την πιο σημαντική.

Ενδιάμεσα υπάρχουν και τα σχετικά flashbacks στη φιλία τους αλλά και τα γεγονότα που τους έφεραν στη θέση που είναι σήμερα.

Τα πρώτα κεφάλαια ίσως σου φανούν να κυλούν αργά μέχρι να γνωρίσεις του χαρακτήρες και να τους αγαπήσεις μέσα από τα ελαττώματα τους. Όμως μετά, σίγουρα το βιβλίο θα σε συνεπάρει και θα αδημονείς για τη συνέχεια. Η αλήθεια είναι, πως από κάποιο σημείο και μετά θα αγωνιάς τόσο να δεις τι θα γίνει που θα γυρνάς σαν το μανιακό τις σελίδες και θα σου φαίνεται πως η κάθε σελίδα είναι ατελείωτη.

Το "Μη με ξεχάσεις" είναι σίγουρα μία από τις πιο πρωτότυπες ιστορίες που θα διαβάσεις φέτος. Όχι τόσο στην υπόθεση, αλλά κυρίως για το εύρημα να εξελίσσεται η ιστορία σε μία μόλις εβδομάδα. Άλλωστε όταν μιλάμε για ερωτικές ιστορίες, δεν περιμένεις κάτι που δεν έχεις διαβάσει ή δει ποτέ ξανά, αλλά αυτό το κάτι που θα του χαρίσει μία ξεχωριστή θέση στη βιβλιοθήκη σου και το μυαλό σου. Και το βιβλίο της Γιώτας Παπαδημακοπούλου τα κέρδισε και τα δύο." 

Για να επισκεφτείτε την επίσημη σελίδα του περιοδικού, ακολουθήστε τον παρακάτω σύνδεσμο:

2 σχόλια on "Βιβλιοκριτική για το "Μη με ξεχάσεις" από την Τατιάνα Τζινιώλη και το "Arts and the City""

Χρύσα είπε...

Πάντα επιτυχίες Γιώτα μου και τα βιβλία σου να ταξιδεύουν πολύ πολύ ψηλά!!! <3

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 23 Μαρτίου 2014 στις 5:07 μ.μ. είπε...

@ Σ' ευχαριστώ πολύ Χρύσα μου! Να ΄σαι πάντα καλά! :)

Δημοσίευση σχολίου

 

Giota's Diaries Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal