Δευτέρα 11 Αυγούστου 2014

"Ξεπεσμένοι Άγγελοι" και "Μη με ξεχάσεις" στα χέρια της γιαγιάς

Αναρτήθηκε από Γιώτα Παπαδημακοπούλου στις 10:25 μ.μ.

Πριν από λίγες μέρες βρέθηκα στο Πόρτο Χέλι, όχι μόνο για να περάσω μερικές ξέγνοιαστες μέρες με το βλασταράκι μου, αλλά και για να δω την γιαγιά μου την οποία και είχα να επισκεφτώ δύο ολόκληρα χρόνια. Μπορεί να μιλάμε συνέχεια στο τηλέφωνο, αλλά είναι άλλο πράγμα η επαφή που σου προσφέρει μια συνάντηση από κοντά. Φυσικά, ήταν αδύνατον να μην της πάω δώρο τα βιβλία μου. Η συγκίνηση που είδα στο πρόσωπό της όταν τα πήρε στα χέρια της, ήταν ότι περισσότερο θα μπορούσα να ζητήσω. Και η συγκίνηση η δικιά μου όταν επέστρεψα από την παραλία και διαπίστωσα πως είχε ήδη ξεκινήσει να διαβάζει το πρωτάκι μου, ήταν φυσικό επόμενο.

4 σχόλια on ""Ξεπεσμένοι Άγγελοι" και "Μη με ξεχάσεις" στα χέρια της γιαγιάς"

BUTTERFLY on 12 Αυγούστου 2014 στις 4:58 μ.μ. είπε...

Συγχαρητηρια! Οι στιγμες αυτες ανεκτιμητες! Φιλια πολλα!

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 12 Αυγούστου 2014 στις 9:51 μ.μ. είπε...

@ Σ' ευχαριστώ, Χριστινάκι μου! Πραγματικά ανεκτίμητες... <3
Φιλιά πολλά και περιμένω mail να κανονίσουμε καφεδάκι! ;)

Χρύσα είπε...

Πολύ συγκινητικές στιγμές!!!Να σε χαίρεται και να σε καμαρώνει κοριτσάκι μου!!!

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 18 Αυγούστου 2014 στις 6:56 μ.μ. είπε...

@ Χρύσα μου, πράγματι, έτσι είναι! Σ' ευχαριστούμε πολύ και οι δυο μας! <3

Δημοσίευση σχολίου

 

Giota's Diaries Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal