Κυριακή 17 Αυγούστου 2014

Η συγγραφέας Τζένη Κονταρίνη Κόκκαλη για το "Ξεπεσμένοι Άγγελοι"

Αναρτήθηκε από Γιώτα Παπαδημακοπούλου στις 6:12 μ.μ.
Η συγγραφέας Τζένη Κονταρίνη Κόκκαλη διάβασε το "Ξεπεσμένοι Άγγελοι" και έγραψε στην ομάδα "Φίλοι της Ελληνικής Λογοτεχνίας" στο Facebook:


"Η γνωριμία μου με το βιβλίο της Γιώτας Παπαδημακοπούλου ήρθε φέτος τον Ιούλιο, όταν για ένα μικρο διάστημα έπρεπε να βρίσκομαι σε ένα συγκεκριμένο μέρος για απόλυτη ξεκούραση και χωρίς να έχω την δυνατότητα που έχει ο οποιοσδήποτε να κάνω βόλτες.
Οι πιο πολλές ώρες μου περνούσαν με διάβασμα.
Είχα προβλέψει όμως να εφοδιαστώ με μερικά βιβλία κυρίως νέων συγγραφέων και κατά την πάγια τακτική μου να εξ-ερευνώ νέες σκέψεις και να γνωρίζω καινούργια πρόσωπα της λογοτεχνίας και ταυτόχρονα πριν διαβάσω τα βιβλία τους, να βρίσκω τον οποιοδήποτε τρόπο να τους γνωρίζω.
Η συγγραφέας Βίβιαν Φόρτη, από την αρχή της γνωριμίας μας μου είπε πει πως η Γιώτα Παπαδημακοπουλου είναι ένας πολυτάλαντος άνθρωπος, μια βιβλιοκριτικός με "εξαιρετικό μάτι-ταλέντο" στην βιβλιοκριτική που έχει την δυνατότητα να προσεγγίζει κάθε βιβλίο σαν ώριμη κριτικός.
Ταυτόχρονα μου είχε πει πως είναι και συγγραφέας και η περιέργεια μου τότε κορυφώθηκε.
Το 1ο της βιβλίο ΞΕΠΕΣΜΕΝΟΙ ΑΓΓΕΛΟΙ των εκδόσεων ΜΑΤΙ πραγματικά ήταν ένα βιβλίο έκπληξη.
Νέα συγγραφέας, μοντέρνος τρόπος γραφής, χωρίς λάθη, χωρίς να σου δίνει την δυνατότητα να βρεις στις σελίδες του την επιπόλαιη-φλύαρη-ανούσια γραφή, σε παρασύρει σε μια δύνη συναισθημάτων και σκέψεων. Ο έρωτας, τα στεγανά της ζωής που ορισμένοι άνθρωποι κλείνονται μέσα τους αλλά και τα λάθη που γίνονται στον κύκλο της αγάπης βρίσκουν την θέση τους στο βιβλίο της Γιώτας Παπαδημακοπούλου.
Είναι το πρώτο της βιβλίο και το θεωρώ μια εξαιρετική αρχή!!! Συνέχεια για μένα έχει το δεύτερό της βιβλίο που έχω ήδη στα χέρια μου και που με μια πρώτη ματιά που έριξα είδα (οίδα) την ωριμότητα που έχει αλλά και τον σύγχρονο τρόπο γραφής!"

Κυρία Τζένη, σας ευχαριστώ θερμά για ακόμα μία φορά! Όχι μόνο για τα καλά σας λόγια όσον αφορά το βιβλίο μου, αλλά και για την τιμή που μου κάνατε με το να επιλέξετε και ένα δικό μου δημιούργημα, ανάμεσα στα άλλα που θα σας συντρόφευαν για το φετινό καλοκαίρι. Σε μια αγορά που κατακλύζεται από εκατοντάδες τίτλους, είναι συγκινητικό να ξεχωρίζει κάποιος το δικό σου, ειδικά όταν μιλάει γι' αυτό με τόσο όμορφα λόγια, μετά το πέρας της ανάγνωσής του. Σας ευχαριστώ γιατί πραγματικά θεωρώ τιμή το ότι διαβάσατε το πρώτο μου έργο και μπήκατε στον κόπο να γράψετε τις εντυπώσεις σας που είναι τόσο γλυκές και συγκινητικές για μένα, ειδικά όταν εγώ η ίδια θεωρώ πως το βιβλίο έχει "λάθη" που θα μπορούσαν ίσως να έχουν αποφευχθεί, αν δεν το έγραφα στα 24 μου ή αν είχα εξαρχής στο μυαλό μου την ιδέα πως γράφω ένα βιβλίο και δεν καταγράφω απλώς σκέψεις. Ελπίζω κι εύχομαι, όταν με το καλό διαβάσετε το 2ο και γιατί όχι, το 3ο που είναι αυτό προσωπικά αγαπώ και ξεχωρίζω στην καρδιά μου, να σας κερδίσει ακόμα περισσότερο! Σας ευχαριστώ και πάλι... όσες φορές και να το πω θα είναι λίγες...

4 σχόλια on "Η συγγραφέας Τζένη Κονταρίνη Κόκκαλη για το "Ξεπεσμένοι Άγγελοι""

Liana Tz είπε...

Πολύ χαίρομαι που αξιόλογα πρόσωπα δίνουν την ευκαιρία στη Γιώτα μας και τα πονήματά της να βρουν το δρόμο για τις καρδιές τους... Ειδικά οι "Ξεπεσμένοι (αγαπημένοι) Άγγελοι" (το ξέρεις κοριτσάκι μου και δε θα κουραστώ να το λέω!) ανήκουν στο ΤΟΡ5 μου... <3 :*

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 19 Αυγούστου 2014 στις 4:42 μ.μ. είπε...

@ Λιάνα μου... σ' ευχαριστώ πολύ... για όλα... <3 Ξέρεις εσύ! ;)

Kokkali Jeni είπε...

Γλυκια μου Γιώτα, γιατι τοση μετριοπαθεια?Τι σημασια εχει εαν υπαχουν δεκαδες εκατονταδες βιβλια.Αξιζουν αραγε?Τι σημασια εαν το πρωτο σου βιβλιο ...εχει...λαθη?Αυτα που κυκλοφορουν ,ποσες φορες δεν κουρασαν το μυαλο μας με ..τα λαθη τους??? Οσο για τις ευχαριστιες ,συμφωνω απολυτα με την φιλη σου Liana Tz, που την γνωρισα σην παρουσιαση της Βιβιαν (σημειωνω πως θαυμαζω την αγαπη της και την ενεργητικοτητα της σε οτι αφορα το βιβλιο) πως ¨¨ Ό,τι αξίζει, φαίνεται και μόνο του." αλλα δεν συμφωνω μαζι σου ΚΑΘΟΛΟΥ με το να..απολογεισαι επειδη μου αρεσε ενα βιβλιο νεου ανθρωπου και οχι ενα βιβλιο πολυγραφοτατης συγγραφεως που απο το πολυ γραφω-γραφω και ξαναγραφω απλα δεν γραφει!Καλο βραδυ γλυκια μου καλη επιτυχια σε οτι κανεις. Υ.Γ Συγχωρεσε με που αργησα να απαντησω ,εχω περιορισμενες ωρες ιντερντε ,πολυ κακης ποιοτητας ,βλεπεις οι διακοπες εχουν και τα...λαθη τους! <3

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 19 Αυγούστου 2014 στις 9:45 μ.μ. είπε...

Κυρία Τζένη, δεν έχει να κάνει με μετριοπάθεια (νομίζω... :p ) Απλά θεωρώ πως πρέπει να είμαστε προσγειωμένοι και να πιστεύουμε πως πάντα μπορούμε να τα καταφέρουμε ακόμα καλύτερα, έτσι ώστε να βελτιωνόμαστε! ^_^ Σας ευχαριστώ και πάλι θερμά για τα καλά σας λόγια και για την στήριξή σας. Το εκτιμώ βαθύτατα και η γνώμη σας, είναι σημαντική για μένα. <3

Δημοσίευση σχολίου

 

Giota's Diaries Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal