Πέμπτη 13 Νοεμβρίου 2014

"Η Μαγεία των Λέξεων..." 30η εκπομπή - 19/10/2014

Αναρτήθηκε από Γιώτα Παπαδημακοπούλου στις 12:31 μ.μ.
Την Κυριακή 19 Οκτωβρίου 2014, στην 30η κατά σειρά εκπομπή της "Μαγείας των Λέξεων...", έπεσα σε παραλλήρημα. Θέμα της εκπομπής, η συνέπεια των εκδοτικών οίκων όσον αφορά τις σειρές βιβλίων και όχι μόνο, η συνέπεια των αναγνωστών και τα συνεχή, ασταμάτητα παράπονά τους, καθώς και η ανταλλαγή και ο δανεισμός και κατά πόσο έχουν επηρεάσει την αγορά.


Αν δεν καταφέρατε να μας ακούσετε ή αν θέλετε να μας ακούσετε ξανά, ακολουθήστε τον σύνδεσμο:

Και μην ξεχνάτε... κάθε Κυριακή, συντονιζόμαστε στο Ράδιο Αερόστατο μεταξύ 12.00μ.μ. και 13.00μ.μ.

5 σχόλια on ""Η Μαγεία των Λέξεων..." 30η εκπομπή - 19/10/2014"

Ανώνυμος είπε...

χαχαχαχαχα............................ η γατα ειναι ολα τα λεφτα!!!!!!!!!!!

Χρύσα είπε...

Η αλήθεια είναι πως μόνο γκρίνια είμαστε αλλά δεν παύει ο κάθε ένας να έχει μια επιχείρηση που θέλει να είναι επικερδής.

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 19 Νοεμβρίου 2014 στις 10:47 π.μ. είπε...

@ Ανώνυμε, όντως! Δεν μπόρεσα να αντισταθώ μόλις την είδα! Χα, χα, χα!

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 19 Νοεμβρίου 2014 στις 10:47 π.μ. είπε...

@ Χρύσα μου, έχει μαλλιάσει η γλώσσα μου. Ώρες-ώρες, πιάνω τον εαυτό μου να βαριέται να εξηγεί τα ίδια και τα ίδια! :/

Νόρα on 20 Νοεμβρίου 2014 στις 12:57 μ.μ. είπε...

Δεν είναι ότι δεν έχεις δίκιο σε αυτά που λες ,αλλά προσωπικά θα διαφωνήσω σε ένα σημείο.
Ως αναγνώστρια σειρών βιβλίων έχω στηρίξει αρκετούς ελληνικούς εκδοτικούς οίκους τα τελευταία χρόνια.
Είναι απόλυτα κατανοητό ότι οι εκδοτικοί οίκοι είναι επιχειρήσεις που πάνω απ όλα κοιτάνε το κέρδος τους. Το σημείο που διαφωνώ μαζί σου είναι εκεί που λες ότι μη στηρίζοντας μια σειρά από την αρχή δημιουργείται πρόβλημα στην αγορά. Ναι όντως δημιουργείται, αλλά δημιουργείται πρόβλημα και στην δική μου τσέπη. Θα αναφέρω τον εαυτό μου ως παράδειγμα.
Οι περισσότεροι αναγνώστες όπως εσύ μπορούν να διαβάσουν την συνέχεια αγοράζοντας τις ξενόγλωσσες εκδόσεις που είναι και πιο φθηνές(άλλο πολύ μεγάλο θέμα αυτό).
Εγώ προσωπικά που δεν ξέρω καλά αγγλικά δεν μπορώ να διαβάσω την συνέχεια, άρα δεν θα μάθω πότε το τέλος. Η μόνη λύση είναι να περιμένω να κυκλοφορήσει ολόκληρη η σειρά στα βιβλιοπωλεία και μετά να την αρχίσω. Αυτός είναι ο μόνος λόγος που το κάνω δεν είναι ότι δεν μπορώ να περιμένω, έχω εκπαιδευτεί καλά πάνω σε αυτό το θέμα  Αν ένας εκδοτικός αποφασίσει να μην συνεχίσει τη σειρά για τους χ ψ λόγους τότε εμένα προσωπικά με έχει κοροϊδέψει ,έχω δώσει τζάμπα λεφτά(που δεν μου περισσεύουν )για ένα βιβλίο που δεν θα μάθω ποτέ πως τελειώνει. Οπότε από τη μεριά μου καλά κάνω και περιμένω μια σειρά να ολοκληρωθεί πριν την ξεκινήσω και δεν την στηρίζω από την αρχή.
Ένα άλλο θέμα που με έχει νευριάσει είναι το εξής :
Σήμερα κυκλοφόρησε από τον Ψυχογιό το πρώτο βιβλίο από την καινούργια σειρά Ματζιστέριουμ της Κασσάνδρα Κλερ, που ξέρω ότι είναι πενταλογία. Και ρωτώ εγώ τώρα, ο Ψυχογιός, που προσωπικά έχω τσακωθεί μαζί του, δεν μπορεί να ολοκληρώσει μια τριλογία, γιατί φέρνει καινούργιες σειρές και μάλιστα μεγαλύτερες, θα μπορέσει να τις ολοκληρώσει ; πιθανότατα όχι. Δεν είναι κοροϊδία αυτό ; Όσο και αν μου αρέσει η Κασσάνδρα, που θεωρώ ότι είναι μια από τις καλύτερες συγγραφείς φανταστικής λογοτεχνίας, δεν πρόκειται να αρχίσω την σειρά ακόμα και αν κυκλοφορήσει ολόκληρη, του Ψυχογιού του κάνω εμπάργκο, του αξίζει.

Δημοσίευση σχολίου

 

Giota's Diaries Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal