Δευτέρα 22 Δεκεμβρίου 2014

ιδέα • λέξη • λόγος | Festival of iDEAS 2014 - Θα είμαι κι εγώ εκεί

Αναρτήθηκε από Γιώτα Παπαδημακοπούλου στις 10:10 μ.μ.

Το πρώτο φεστιβάλ «Ιδέα • λέξη • λόγος» είναι γεγονός. Kαι αύριο, Τρίτη, 23 Δεκεμβρίου 2014, τη δεύτερη μέρα του φεστιβάλ, θα βρίσκομαι κι εγώ εκεί για να δώσω το παρών μ' έναν ξεχωριστό τρόπο, στο όμορφο και ζεστό Beton7 στο Γκάζι.

23 Δεκεμβρίου | «Σκλάβοι στις εμπνεύσεις τους»*

Συγγραφείς και αυτά που τους εμπνέουν, που τους στοιχειώνουν ή τους κυνηγούν. Μια πρωτότυπη και προκλητική performance-installation, στο θέατρο του Beton7, όπου οι ιδέες και οι εμπνεύσεις παίρνουν σάρκα από την σάρκα των συγγραφέων, ανάσα απ’ την ανάσα τους και ζωή απ’ τη ζωή τους. Ανοιχτή όλη μέρα ως έκθεση, που θα εξελιχθεί σε μια απρόβλεπτη performance. Να είστε έτοιμοι για όλα.

Συμμετέχουν: Αγγέλα Γαβρίλη, Διονύσης Μαρίνος, Δημήτρης Νίκου, Γιώτα Παπαδημακοπούλου, Μικέλα Φερούση.

*ο τίτλος είναι εμπνευσμένος από το μυθιστόρημα «Οι σκλάβοι στα δεσμά τους», του Κων/νου Θεοτόκη.

Η είσοδος είναι χωρίς αντίτιμο, απαραίτητα όμως, με ένα βιβλίο (ή περισσότερα αν θέλετε) που θα «απελευθερωθεί» στη συνέχεια για το φεστιβάλ. Τα βιβλία που θα μείνουν στο χώρο του Beton7 μετά το τέλος του φεστιβάλ, θα προσφερθούν στο θεραπευτικό πρόγραμμα του ΚΕΘΕΑ «Οξυγόνο», για την ενίσχυση της βιβλιοθήκης στον συμβουλευτικό σταθμό των φυλακών Αγίου Στεφάνου στην Πάτρα.

Σας περιμένουμε...

2 σχόλια on "ιδέα • λέξη • λόγος | Festival of iDEAS 2014 - Θα είμαι κι εγώ εκεί"

Χρύσα είπε...

Περιμένουμε φωτογραφίες για εμάς που δεν μπορέσαμε να είμαστε εκεί!!!

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 4 Ιανουαρίου 2015 στις 12:40 μ.μ. είπε...

@ Χρύσα μου, δυστυχώς, το δικό μας event δεν πραγματοποιήθηκε. Ένας από τους συμμετέχοντες δεν μπορούσε να έρθει γιατί αρρώστησε το παιδί του κι εγώ, μία ώρα πριν ξεκινήσουμε, άρχισα να κάνω εμετούς κι έπεσα τάβλα για 10 μέρες! Ακόμα δεν έχω συνέλθει εντελώς! :/ :(

Δημοσίευση σχολίου

 

Giota's Diaries Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal