Τετάρτη 10 Δεκεμβρίου 2014

Το "Μη με ξεχάσεις" στη λίστα του perizitito.gr με τα 50 πιο περιζήτητα βιβλία του 2014

Αναρτήθηκε από Γιώτα Παπαδημακοπούλου στις 8:25 μ.μ.
Το perizitito.gr έβγαλε τη λίστα με τα 50 πιο περιζήτητα βιβλία του 2014, και το δικό μου "Μη με ξεχάσεις", βρίσκεται ανάμεσά τους. Ευχαριστώ όλους εκείνους που το διάβασαν και το αγάπησαν, αλλά και όσους σκοπεύουν να το διαβάσουν στο μέλλον. Άλλωστε, το κάθε βιβλίο, εσείς οι αναγνώστες το κάνετε πετυχημένο. Κι αν μη τι άλλο, είναι τιμή για μένα να βλέπω το βιβλίο μου ανάμεσα σε άλλους, σπουδαίους τίτλους βιβλίων που αγαπώ, και συγγραφέων που εκτιμώ! 

6 σχόλια on "Το "Μη με ξεχάσεις" στη λίστα του perizitito.gr με τα 50 πιο περιζήτητα βιβλία του 2014"

Δέσποινα Παπαντώνη είπε...

Άπειρες ευχές για να είναι το βιβλιο σου στη λίστα με τα 50 πιο αγαπημένα βιβλια και του 2015...του 2016 ...του 2017 ....

Lorena Premti είπε...

Συγχαρητήρια. .... εύχομαι όλα σου τα βιβλία να τα δεις ακόμα πιο ψηλά. .. :* :*

Χρύσα είπε...

Πολλά και θερμά συγχαρητήρια κοριτσάρα μου!!!Το αξίζεις και αυτό και τόσα και άλλα τόσα!!!Πάντα επιτυχίες και χαρές να έχεις και να δεις τα βιβλία σου να ανεβαίνουν ακόμα πιο ψηλά.

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 15 Δεκεμβρίου 2014 στις 12:00 μ.μ. είπε...

@ Δεσποινάκι, σ' ευχαριστώ πολύ καρδούλα μου! Και σε σένα ό,τι καλύτερο, με υγεία και αγάπη! <3

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 15 Δεκεμβρίου 2014 στις 12:01 μ.μ. είπε...

@ Lorena μου, ευχαριστώ πολύ! Και σε σένα, εύχομαι τα καλύτερα! <3

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 15 Δεκεμβρίου 2014 στις 12:01 μ.μ. είπε...

@ Χρύσα μου, σ' ευχαριστώ, αγαπάκι μου! Κι εσύ να 'σαι πάντα καλά, γερή, δυνατή κι ευτυχισμένη! Love you... <3

Δημοσίευση σχολίου

 

Giota's Diaries Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal