Σάββατο 21 Μαρτίου 2015

Η Κατερίνα για το "Μη με ξεχάσεις"

Αναρτήθηκε από Γιώτα Παπαδημακοπούλου στις 8:32 μ.μ.
Η Κατερίνα διάβασε το "Μη με ξεχάσεις" και έγραψε στο Goodreads:


"Πάει καιρός που έχω διαβάσει το βιβλίο αλλά μια ταινία που είδα χθες μου θύμισε την ιστορία του Αντρέα και της Άλεξ! Έπεσα για ύπνο και δε μπορούσα να κοιμηθώ αφού και μία απορία με τριγύριζε συνέχεια! Θα μπορούσε άραγε να αψηφήσει ένα αγόρι και ένα κορίτσι μια φιλία τόσων χρόνων για χάρη του έρωτα ή μήπως από την αρχή είναι έρωτας σε λανθάνουσα μορφή! Βασικά είμαι οπαδός αυτών που πιστεύουν ότι πραγματική φιλία ανάμεσα σε άντρα και γυναίκα δε μπορεί να υπάρξει!!!! Και η ιστορία του Αντρέα και της Άλεξ μου το αποδεικνύει! Η διαχωριστική γραμμή ανάμεσα στην πραγματική φιλία και τον έρωτα είναι τόσο λεπτή που και οι δυο πρωταγωνιστές ενώ έχουν προχωρήσει συνειδητά σε ξεκαθάριση των συναισθημάτων τους ο καθένας για τον εαυτό του, όμως αδυνατούν να το παραδεχθούν μεταξύ τους! Και εσύ περισσότερο βρε Αντρέα....αφήνεις τα πράγματα να φτάσουν στο απροχώρητο ενώ ξέρεις τι θέλεις! Διεκδίκησέ το! Αμάν μ' έσκασες.....Το λέω και το πιστεύω! Φιλία ανάμεσα σε άντρα και γυναίκα δε μπορεί να υπάρξει... περιμένω με αγωνία το επόμενο έργο σου γλυκιά μου!"

Κατερίνα μου, σ' ευχαριστώ τόσο πολύ για τα καλά σου λόγια, αλλά και για την αγάπη που δείχνεις στο βιβλίο μου και στους ήρωές μου που της δίνουν ζωή και που ζουν ανάμεσά μας, ίσως να είμαστε εμείς οι ίδιοι... Ελπίζω κι εύχομαι τα μελλοντικά μας ταξίδια, που δεν αργούν να έρθουν, να είναι εξίσου όμορφα και να τα αγαπήσεις το ίδιο...

2 σχόλια on "Η Κατερίνα για το "Μη με ξεχάσεις" "

Μαρία είπε...

Εμένα μου είχε θυμίσει στην αρχή μια πολύ γνωστή σε όλους ταινία αλλά τελικά αποδείχτηκε πολύ διαφορετικό από αυτό που περίμενα!!!Και ήταν υπέροχο!!!

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 6 Απριλίου 2015 στις 2:25 μ.μ. είπε...

@ Μαρία μου, σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Αυτή η "ομοιότητα" με ανησυχούσε και εμένα όμως, ευτυχώς, όλοι κατάλαβαν τελικά πως καμία σχέση δεν είχε! ;)

Δημοσίευση σχολίου

 

Giota's Diaries Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal