Πέμπτη 19 Μαρτίου 2015

Συνάντηση της ομάδας "ΒΙΒΛΙΟ-ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ-ΚΡΙΤΙΚΕΣ" στο Oasis Cafe

Αναρτήθηκε από Γιώτα Παπαδημακοπούλου στις 6:02 μ.μ.

Το Σάββατο 28 Φεβρουαρίου 2015, στο Oasis cafe έλαβε χώρα μια πάρα πολύ όμορφη συνάντηση, που έδωσε την ευκαιρία σε συγγραφείς και αναγνώστες να συναντηθούν, να γνωριστούν, να μιλήσουν, αλλά και ν' ανταλλάξουν απόψεις. Και περάσαμε υπέροχα...

Ευχαριστούμε την Γιούλη Τσάκαλου και την ομάδα ΒΙΒΛΙΟ-ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ-ΚΡΙΤΙΚΕΣ για την οργάνωση αυτής της μοναδικής βραδιάς, αλλά και το Bookia που βρίσκεται πάντα δίπλα μας και μας στηρίζει, και που -στην προκειμένη περίπτωση- κάλυψε τηλεοπτικά την γιορτή αυτή, αφιερωμένη στο βιβλίο.

Στο βίντεο που ακολουθεί, και στο 03.23'', μπορείτε να δείτε και την αφεντιά μου να μιλάει για το νέο της βιβλίο, περισσότερα για το οποίο θα μάθετε εντός των ημερών...

4 σχόλια on "Συνάντηση της ομάδας "ΒΙΒΛΙΟ-ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ-ΚΡΙΤΙΚΕΣ" στο Oasis Cafe"

Χρύσα είπε...

Πολύ ωραία τα είπες Γιωτάκι μου και φαίνετα πως περάσατε εξαιρετικά!!!Ζηλεύω που δεν μπορώ ποτέ να είμαι κοντά σου τέτοιες στιγμές!!! :(

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 29 Μαρτίου 2015 στις 3:54 μ.μ. είπε...

@ Χρύσα μου, σ' ευχαριστώ πολύ! Ξέρεις πόσο πολύ θα ήθελα να μπορείς να είσαι κοντά μας, έτσι δεν είναι. Ίσως στο κοντινό μέλλον, να μας δοθεί επιτέλους η ευκαιρία! <3

Βιβλιοσημεία-Λιάνα Τζιμογιάννη on 29 Μαρτίου 2015 στις 4:05 μ.μ. είπε...

Σε κάθε ομιλία σου ή συνέντευξή σου, ΠΑΝΤΑ ο λόγος σου έχει πρόλογο, μέση κι επίλογο και δε χορταίνω να σε ακούω... πόσο μάλλον να σε διαβάζω, κοριτσάκι μου!!! <3 Κάθε επιτυχία μέσα από την καρδιά μου στο νέο σου πόνημα...

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 29 Μαρτίου 2015 στις 5:15 μ.μ. είπε...

@ Λιανάκι μου, γλυκό... σ' ευχαριστώ πολύ, πολύ για τα καλά σου λόγια, μα πάνω απ' όλα για την αγάπη σου! <3

Δημοσίευση σχολίου

 

Giota's Diaries Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal