Πέμπτη 27 Ιουλίου 2017

Το "Μέχρι το τέλος του χρόνου" στα best sellers του βιβλιοπωλείου Nakas

Αναρτήθηκε από Γιώτα Παπαδημακοπούλου στις 9:32 μ.μ.

Το "Μέχρι το τέλος του χρόνου" στα best sellers του βιβλιοπωλείου Nakas. Ευχαριστούμε πολύ για την στήριξη των έργων μας, αλλά και για την αγάπη που δείχνετε στο βιβλίο γενικότερα.

9 σχόλια on "Το "Μέχρι το τέλος του χρόνου" στα best sellers του βιβλιοπωλείου Nakas"

ελενη παπαδακι είπε...

Οτι καλυτερο...

Bianca Riga είπε...

Συγχαρητήρια!

Tory Kodi είπε...

Μπράβο ρε συ κορίτσι.πιστευω σε σένα.πληροφοριακα το τελείωσε η μαμά μου,για να το πάρω μαζί μου στις διακοπές,κ μου το συστήνει ανεπιφύλακτα λέει!χαχαχα

Νανση Παπαγιανναρου είπε...

Συγχαρητήρια �� Γιώτα μου �� το αξίζεις πραγματικά! Το βιβλίο σου είναι υπέροχο! �� �� �� και εις ανώτερα! φιλάκια ��

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 6 Αυγούστου 2017 στις 5:47 μ.μ. είπε...

@ Ελένη & Bianca, σας ευχαριστώ πολύ! ^_^

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 6 Αυγούστου 2017 στις 5:47 μ.μ. είπε...

@ Tory... Σ' ευχαριστώ πολύ, κούκλα μου! Τιμή μου αυτό που λες! ^_^ Όσο για τη μαμά... χα, χα, χα! Θεάρα! Τι να λέμε!!! <3

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 6 Αυγούστου 2017 στις 5:47 μ.μ. είπε...

@Νάνση μου... Σ' ευχαριστώ πολύ, κοριτσάρα μου! Χαρά και τιμή μου! Ελπίζω να συνεχίζω να σας ταξιδεύω όμορφα και με δυνατά συναισθήματα, και στο μέλλον! :* <3

Νανση Παπαγιανναρου είπε...

Ωωω ναι.. Κάτι μου λέει πως όλα σου τα βιβλία �� θα γίνονται Best seller!! Αφού το 'χεις! �� �� �� και εμείς ευχαριστούμε πολύ ❣️ εσένα που μέσα από τα βιβλία σου μας κάνεις να ταξιδεύουμε.. Συνέχισε δυνατά! Μμμμμμουατς ��

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 6 Αυγούστου 2017 στις 6:55 μ.μ. είπε...

@ Σ' ευχαριστώ και πάλι από καρδιάς, Νάνση μου! Μακάρι να πραγματοποιηθούν οι μισές ευχές σου. Και πάλι ευχαριστημένη θα είμαι! ^_^

Δημοσίευση σχολίου

 

Giota's Diaries Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal