Παρασκευή 21 Ιουλίου 2017

Βιβλιοκριτική του "Μέχρι το τέλος του χρόνου" από την Άννα Πατέρα και το blog "ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!!"

Αναρτήθηκε από Γιώτα Παπαδημακοπούλου στις 4:54 μ.μ.

Η Άννα Πατέρα, δημιουργός και διαχειρίστρια της βιβλιοφιλικής ομάδας "ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!!", διάβασε το "Μέχρι το τέλος του χρόνου" και μοιράστηκε την άποψή της γι' αυτό μέσω του πολύ όμορφου blog της. Την ευχαριστώ θερμά για την πολύ όμορφη κριτική της, για τα ζεστά της λόγια, μα και για την αγάπη που έδειξε απέναντι στην ιστορία μου και στους ήρωές μου. 

Μπορείτε να διαβάσετε την άποψή της ακολουθώντας τον σύνδεσμο:

2 σχόλια on "Βιβλιοκριτική του "Μέχρι το τέλος του χρόνου" από την Άννα Πατέρα και το blog "ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!!""

Anna Patera είπε...

Εγώ ευχαριστώ για το υπέροχο ταξίδι Γιώτα μου!!Αγάπησα όπως αναφέρω τους ήρωες σου,την ιστορία τους,τα τραγούδια με λίγα λόγια τα πάντα....

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 1 Αυγούστου 2017 στις 3:46 μ.μ. είπε...

@ Άννα μου, για πολλοστή φορά, ευχαριστώ! Δεν υπάρχει μεγαλύτερη ευτυχία απ' το ν' αγαπάει κανείς το βιβλίο σου τόσο πολύ! <3

Δημοσίευση σχολίου

 

Giota's Diaries Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal