Σάββατο 29 Ιουλίου 2017

Το "Μέχρι το τέλος του χρόνου" στα best sellers του Public Ρόδου

Αναρτήθηκε από Γιώτα Παπαδημακοπούλου στις 9:31 μ.μ.
Αγαπώ τη Ρόδο, αλλά οφείλω να παραδεχτώ πως μ' αγαπά κι εκείνη... Το "Μέχρι το τέλος του χρόνου" βρίσκεται ανάμεσα στα best sellers του Public Ρόδου, και χρωστάω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους όσοι αγκαλιάζουν τα βιβλία μου με τόσο στοργή κι αγάπη. Ό,τι κι αν σας πω θα είναι πολύ λίγο... Αγαπώ σας!

10 σχόλια on "Το "Μέχρι το τέλος του χρόνου" στα best sellers του Public Ρόδου"

Καφούρου Εβίτα είπε...

Χίλια μπράβο!!!!

Evgenia Apostola είπε...

Νομίζω ότι ο επόμενος σταθμός σου πρέπει να είναι στα public της Ρόδου

Ζωή Φτάκλα είπε...

Άντε, κατέβα να σε δούμε κι απο κοντά <3

ελενη παπαδακι είπε...

Χιλια μπραβο.....το αξιζεις..για την καθαροτητα της γραφης....την αμεσοτητα....τους ζωντανους και γεματους ενταση διαλογους....φιλια
..

Nikoletta Spanou είπε...

Και η Ρόδος σε αγαπάει!!! <3 <3 <3 <3

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 6 Αυγούστου 2017 στις 4:57 μ.μ. είπε...

@ Εβίτα, σ' ευχαριστώ πολύ! :)

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 6 Αυγούστου 2017 στις 4:58 μ.μ. είπε...

@ Ευγενία μου, κι εγώ νομίζω πως πρέπει! ;)

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 6 Αυγούστου 2017 στις 4:58 μ.μ. είπε...

@ Ζωή μου, το θέλω κι εγώ πάρα πολύ! :) <3

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 6 Αυγούστου 2017 στις 4:58 μ.μ. είπε...

@ Σ' ευχαριστώ πολύ, Ελένη μου! Να ΄σαι καλά! <3

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 6 Αυγούστου 2017 στις 4:59 μ.μ. είπε...

@ Νικολέτα μου... αγαπώ σας και περιμένω πως και πως ν' ανταμώσουμε! :* <3

Δημοσίευση σχολίου

 

Giota's Diaries Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal