Τετάρτη 13 Μαρτίου 2013

Φωτογραφίες από την παρουσίαση του "Ξεπεσμένοι Άγγελοι" στην Κατερίνη

Αναρτήθηκε από Γιώτα Παπαδημακοπούλου στις 12:02 π.μ.

Την Παρασκευή, 01 Μαρτίου 2013, όπως οι περισσότεροι από εσάς γνωρίζετε, βρέθηκα στην πανέμορφη και φιλόξενη πόλη της Κατερίνης όπου και βρίσκεται η έδρα του εκδοτικού μου οίκου, προκειμένου να παραστώ στην παρουσίαση του βιβλίου μου, "Ξεπεσμένοι Άγγελοι", στο νέο, ανανεωμένο χώρο του βιβλιοπωλείου των εκδόσεων ΜΑΤΙ. Η εμπειρία αυτή, όχι μόνο ήταν μοναδική αλλά, ιδιαίτερη, ξεχωριστή... Είναι άλλο το να παρουσιάζεις το βιβλίο σου στην πόλη σου, σε ανθρώπους δικούς σου, που τους ξέρεις και σε ξέρουν και πολύ διαφορετικό το να το παρουσιάζεις σε ένα αναγνωστικό κοινό που πρώτη φορά συναντάς στη ζωή σου. Και όμως, η προσέλευση του κόσμου μεγάλη και η υποδοχή τους θερμή. Τους ευχαριστώ πάρα πολύ που μας τίμησαν με την παρουσία τους και που μου έδωσαν την ευκαιρία να τους μιλήσω η ίδια για τον εαυτό μου μα κυρίως, για το πνευματικό μου παιδί. Ελπίζω να μπορέσω να βρεθώ ξανά, λίαν συντόμως στην Κατερίνη και να έχω περισσότερο χρόνο να την απολαύσω.

Ευχαριστώ τον εκδότη μου, Σάββα Προβατίδη, για την πρόσκληση αυτή καθώς και για την υπέροχη φιλοξενία του. Ο Σάββας, δεν είναι απλά ένας συνεργάτης -που με οδηγεί στην παράνοια πολλές φορές- αλλά κι ένας καλός φίλος... Αντιπαρέρχομαι την ντροπή μου όταν διαπίστωσα πως όλη η πόλη ήταν γεμάτη από αφίσες σχετικά με την παρουσίαση γιατί δεν ξέρω από που πήγαζε εκείνη τη στιγμή και ο Σάββας, έδωσε όλο του το είναι.

Ευχαριστώ την κυρία Μαίρη Ζαπουνίδου, σημαίνων πρόσωπο στο Νομό Πιερίας, πρώην εκπαιδευτικό και γλυκύτατος άνθρωπος. Το ότι πρώτη φορά δέχτηκε να παρουσιάσει κάποιο βιβλίο, πόσω μάλλον ως άνθρωπος με χρόνια υπηρεσία στον τομέα της εκπαίδευσης, ήταν μια μεγάλη, απεριόριστη τιμή για μένα.

Ευχαριστώ την φίλη και συγγραφέα Μαρία Στεφάνου για ακόμα μια φορά που ταξίδεψε 400 και πλέον μίλια κρατώντας μου υπέροχη συντροφιά για να με συνοδέψει σε αυτή τη μοναδική εμπειρία, μιλώντας για μια ακόμα φορά για μένα και το βιβλίο μου με τόση αγάπη σαν να ήταν κάτι δικό της.

Τέλος, ευχαριστώ τις φίλες και τους φίλους που ήρθαν από γειτονικούς Νομούς για να με δουν, να με αγκαλιάσουν και να με στηρίξουν, δείχνοντάς μου την αγάπη τους με κάθε τρόπο.

Ακολουθούν μερικές φωτογραφίες από την βραδιά της παρουσίασης. Αν θέλετε να τις δείτε σε φυσικό μέγεθος, απλά, κάντε αριστερό κλικ πάνω τους.

 

2 σχόλια on "Φωτογραφίες από την παρουσίαση του "Ξεπεσμένοι Άγγελοι" στην Κατερίνη"

Χρύσα είπε...

Επιτέλους..........καιρός ήταν!!!Αν και ακόμα περιμένω από την ερωτική βραδιά!!!!
Πολύ ωραίες φωτογραφίες κοριτσάκι μου!Πάντα τέτοια και κάθε επιτυχία.....στην επόμενη μακάρι να μπορέσουμε να είμαστε μαζί!!!

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 16 Μαρτίου 2013 στις 8:23 μ.μ. είπε...

@ Να 'σαι καλά Χρύσα μου! Μακάρι να μπορέσουμε να τα καταφέρουμε! :)
Τώρα τις πήρα τις φωτογραφίες της βραδιάς εκείνης! Θα τις ανεβάσω μάλλον αύριο! ;)

Δημοσίευση σχολίου

 

Giota's Diaries Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal