Σάββατο 16 Μαρτίου 2013

"Ξεπεσμένοι Άγγελοι" by Αργυρώ

Αναρτήθηκε από Γιώτα Παπαδημακοπούλου στις 12:15 μ.μ.
Η Αργυρώ μου περνώντας από το βιβλιοπωλείου όπου και ψωνίζει, στη Νάουσα, είπε να τραβήξει αυτές τις φωτογραφίες και να μου τις στείλει, φτιάχνοντάς μου τη διάθεση μιας και το βιβλίο μου βρίσκεται στην βιτρίνα ώστε να το βλέπει όλη η πόλη. 



Ευχαριστώ πολύ κοριτσάκι μου... Ξέρεις πάντα να μου ανεβάζεις το ηθικό σε μια δύσκολη μέρα. Σ' αγαπώ...

2 σχόλια on ""Ξεπεσμένοι Άγγελοι" by Αργυρώ"

Χρύσα είπε...

Μπορώ να φανταστώ πως ενθουσιάζεσαι κάθε φορά που περνάς από βιτρίνες και το βλέπεις.Πόσο μάλλον αν λαμβάνεις εικόνες και από άλλες πόλεις!!!

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 16 Μαρτίου 2013 στις 8:20 μ.μ. είπε...

@ Χρύσα μου και να 'θελα, δεν θα μπορούσα να κάνω διαφορετικά! :D

Δημοσίευση σχολίου

 

Giota's Diaries Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal