Σάββατο 9 Μαΐου 2015

Οι "Ξεπεσμένοι Άγγελοι" και το "Μη με ξεχάσεις" στην Αργυρούπολη

Αναρτήθηκε από Γιώτα Παπαδημακοπούλου στις 9:58 μ.μ.

Η Βάσω Πετράτου είναι ένα γλυκύτατο πλάσμα, που όχι μόνο με στηρίζει από την πρώτη στιγμή που αποφάσισα να σκάσω μύτη στα συγγραφικά δρώμενα, αλλά και που φροντίζει να φτιάχνει τη μέρα μου συχνά-πυκνά. Αυτή τη φορά με μια φωτογραφία που τραβήχτηκε κάπου στην Αργυρούπολη. Βλέποντας, λοιπόν, τα δύο μου πρώτα, πνευματικά "παιδάκια" φάτσα κάρτα στην βιτρίνα του συνοικειακού αυτού βιβλιοπωλείου, δεν μπορώ παρά να νιώσω περηφάνια. Βάσω μου, σ' ευχαριστώ για όλα...

2 σχόλια on "Οι "Ξεπεσμένοι Άγγελοι" και το "Μη με ξεχάσεις" στην Αργυρούπολη"

Vasso είπε...

Den kanei tipota.....xara mou!!! ^_^ <3

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 6 Ιουνίου 2015 στις 12:55 μ.μ. είπε...

@ Βάσω μου, όπως και να ΄χει, εγώ σ' ευχαριστώ και πάλι! ^_^ <3

Δημοσίευση σχολίου

 

Giota's Diaries Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal