Τρίτη 26 Μαΐου 2015

Προπαραγγείλετε το "Όταν ξέρεις ν' αγαπάς" και αποκτήστε το με την υπογραφή μου

Αναρτήθηκε από Γιώτα Παπαδημακοπούλου στις 6:04 μ.μ.

Λίγες μέρες πριν την κυκλοφορία του νέου μου βιβλίου με τίτλο "Όταν ξέρεις ν' αγαπάς", οι εκδόσεις Μάτι σας δίνουν την δυνατότητα να το προπαραγγείλετε, με την υπογραφή της αφεντιάς μου, μέσα από το νέο e-shop των εκδόσεων, και να το παραλάβετε την πρώτη ημέρα κυκλοφορίας του. Όσοι πιστοί, ακολουθήστε τον σύνδεσμο:

4 σχόλια on "Προπαραγγείλετε το "Όταν ξέρεις ν' αγαπάς" και αποκτήστε το με την υπογραφή μου"

Χρύσα είπε...

Μάντεψε ποια το έχει ήδη παραγγείλει... :p

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 30 Μαΐου 2015 στις 9:30 μ.μ. είπε...

@ Χρύσα, δεν είχα καμία αμφιβολία... χα, χα, χα!

Spiridoula είπε...

Το περιμένουμεεεεεεεεεεεεε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 6 Ιουνίου 2015 στις 1:04 μ.μ. είπε...

@ Σπυριδούλα, έχω ήδη τα στοιχεία σας στα χέρια μου! ;) <3

Δημοσίευση σχολίου

 

Giota's Diaries Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal