Τετάρτη 27 Μαΐου 2015

Κεντρική παρουσίαση του "Όταν ξέρεις ν' αγαπάς" στην Αθήνα

Αναρτήθηκε από Γιώτα Παπαδημακοπούλου στις 6:01 μ.μ.

Με μεγάλη μου χαρά σας προσκαλώ στην πρώτη επίσημη παρουσίαση του τρίτου μου βιβλίου με τίτλο, "Όταν ξέρεις ν' αγαπάς", που θα πραγματοποιηθεί 07 Ιουνίου 2015 και ώρα 19.00μ.μ. (πρώτα ο Θεός!!!) στο POLIS ART CAFE.
Οι Βασιλική Λεβεντάκη και Ζακ Κωστόπουλος θα είναι εκεί για να μιλήσουν για το βιβλίο μου, θα πω κι εγώ τα δικά μου, ενώ η Αμάντα Σοφιανοπούλου θα διαβάσει αποσπάσματα.

Δηλώστε συμμετοχή στην εκδήλωσή μας στον παρακάτω σύνδεσμο και θα είναι πραγματικά μεγάλη μας χαρά και τιμή να είστε κοντά μας μια τόσο σημαντική ημέρα:

https://www.facebook.com/events/588620017907110/

4 σχόλια on "Κεντρική παρουσίαση του "Όταν ξέρεις ν' αγαπάς" στην Αθήνα"

Μαρια είπε...

Καλη επιτυχια Γιωτακι μου και να σκισεις κατι που ειναι σιγουρο.Ανυπομονω να σε διαβασω.

Χρύσα είπε...

Καλή επιτυχία,καλοτάξιδο,πετυχημένο και να αγαπηθεί από όλους αν και δεν ανησυχώ καθόλου για αυτό.Περιμένω πως και πως να έρθει στα χέρια μου την επομενη βδομάδα!!!

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 30 Μαΐου 2015 στις 8:43 μ.μ. είπε...

@ Μαράκι μου, χίλια ευχαριστώ! Μακάρι να γίνει έτσι, και μακάρι να σου αρέσει και αυτό το βιβλίο όπως τα προηγούμενα! :)

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 30 Μαΐου 2015 στις 8:44 μ.μ. είπε...

@ Χρύσα μου, πάντα με τον καλό λόγο και την θετική σου σκέψη! ^_^ Χίλια ευχαριστώ για όλα, και ανυπομονώ να το διαβάσεις και να μου πεις την άποψή σου!

Δημοσίευση σχολίου

 

Giota's Diaries Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal