Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2016

Η Μεταξία Πολύζου για το "Όταν ξέρεις ν' αγαπάς"

Αναρτήθηκε από Γιώτα Παπαδημακοπούλου στις 12:23 π.μ.
Η Μεταξία Πολύζου διάβασε το "Όταν ξέρεις ν' αγαπάς" κι έγραψε στο Facebook


"Γιώτα μου σήμερα τελείωσα και το τελευταίο σου βιβλίο. Μου πήρε λίγο καιρό να τα διαβάσω και τα τρία αλλα σημασία έχει ότι τα διάβασα. Πραγματικά δεν ξέρω τι να πω... έχω συγκηνιθεί. Το κάθε ένα είχε κάτι ξεχωριστό να σου προσφέρει. Αλλά αυτό που με έκανε να κλάψω και να συγκηνιθω ήταν το τελευταίο σου. Την ιστορία της Ιόλης και του Στεφανου. Μπράβο σου κοριτσι μου. Ήταν εκπληκτικό. Έκλαψα πολλές φορές και ήταν σαν να βρισκομουν μέσα στην ιστορία σου. Μπράβο σου και παλι. Περιμένω να βγει και το επόμενο σου. Σου εύχομαι πάντα επιτυχίες."

Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια! Χαίρομαι που σου άρεσαν όλα και σου κράτησαν ωραία συντροφιά, αλλά και που έχεις "αδυναμία" στο "τελευταίο" μου παιδάκι που είναι και το δικό μου αγαπημένο. Ελπίζω κι εύχομαι, στο μέλλον, να γράψω και άλλες ιστορίες που θα σου αρέσουν εξίσου. Να είσαι πάντα καλά και να έχεις ό,τι ποθείς!

3 σχόλια on "Η Μεταξία Πολύζου για το "Όταν ξέρεις ν' αγαπάς""

Ανώνυμος είπε...

Πάντα επιτυχίες!!!

ΜΑΡΙΑ είπε...

ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΒΙΒΛΙΟ!!!

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 12 Οκτωβρίου 2016 στις 11:31 μ.μ. είπε...

@ Ανώνυμε, Μαρία... σας ευχαριστώ και τους δύο! :)

Δημοσίευση σχολίου

 

Giota's Diaries Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal