Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2016

Συνέντευξη στη ραδιοφωνική εκπομπή "Ένα βιβλίο για πανί κι άλμπουρο ένα τραγούδι"

Αναρτήθηκε από Γιώτα Παπαδημακοπούλου στις 10:03 μ.μ.

Αύριο, ημέρα Τετάρτη, 28 Σεπτεμβρίου 2016 και ώρα 22.00μ.μ., θα είμαι καλεσμένη στη ραδιοφωνική εκπομπή "Ένα βιβλίο για πανί κι άλμπουρο ένα τραγούδι", στο Zakros Radio. Συντονιστείτε στο http://www.zakrosradio.gr/, μπείτε στην παρέα μας, κάντε τις δικές σας ερωτήσεις, και ίσως να είστε εσείς ο τυχερός που θα κερδίσει ένα αντίτυπο του βιβλίου μου "Όταν ξέρεις ν' αγαπάς". Σας περιμένουμε... 

2 σχόλια on "Συνέντευξη στη ραδιοφωνική εκπομπή "Ένα βιβλίο για πανί κι άλμπουρο ένα τραγούδι""

Χρύσα είπε...

Γιωτάκι μου τώρα το είδα...........μήπως την έχουμε σε αρχείο να την ακούσουμε;;;;

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 12 Οκτωβρίου 2016 στις 11:35 μ.μ. είπε...

@ Χρύσα μου, δεν έχω ιδέα, αλλά θα ρωτήσω τα κορίτσια και θα σου πω! :)

Δημοσίευση σχολίου

 

Giota's Diaries Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal