Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου 2016

Η Δέσποινα Κρητικού για το "Όταν ξέρεις ν' αγαπάς"

Αναρτήθηκε από Γιώτα Παπαδημακοπούλου στις 12:26 π.μ.
Η Δέσποινα Κρητικού διάβασε το "Όταν ξέρεις ν' αγαπάς" κι έγραψε στο Facebook:


"Όταν ξέρεις ν’ αγαπάς, παίρνεις ρίσκα πας κόντρα σε όλους και σε όλα ακόμα και στην κοινωνία που αρνείται να βγάλει της παρωπίδες σε κάτι το διαφορετικό. Γιώτα μου το λάτρεψα!!!! Μακάρι όλοι οι άνθρωποι να μπορούσαμε να βιώσουμε την απόλυτη και ανιδιοτελή αγάπη."

Δεσποινάκι μου... πολύ χαίρομαι που σου άρεσε και που κέρδισε μια θέση στην καρδιά σου! Ήταν χαρά μου που γνωριστήκαμε και από κοντά, και ελπίζω σύντομα να μπορέσουμε να ανταμώσουμε ξανά και όχι μόνο λογοτεχνικά! Μακάρι να μάθουμε να αγαπάμε λίγο περισσότερο και κυρίως, λίγο πιο ειλικρινά και απόλυτα! Σ' ευχαριστώ πολύ, για όλα...

2 σχόλια on "Η Δέσποινα Κρητικού για το "Όταν ξέρεις ν' αγαπάς""

Χρύσα είπε...

Μακάρι όσοι το διάβασαν να σκέφτηκαν όπως η Δέσποινα.

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 12 Οκτωβρίου 2016 στις 11:31 μ.μ. είπε...

@ Χρύσα μου, αυτό εύχομαι κι εγώ! :)

Δημοσίευση σχολίου

 

Giota's Diaries Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal