Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2016

Η Κωνσταντίνα Κριτσώνη για το "Όταν ξέρεις ν' αγαπάς"

Αναρτήθηκε από Γιώτα Παπαδημακοπούλου στις 12:30 π.μ.
Η Κωνσταντίνα Κριτσώνη διάβασε το "Όταν ξέρεις ν' αγαπάς" κι έγραψε στο Facebook:


"Τελείωσα το βιβλίο σας πριν από λίγες μέρες! Δεν έχω λόγια... από τα πιο δυνατά βιβλία που έχω διαβάσει!!! Τόσα συναισθήματα σε κάθε σελίδα... γέλασα... έκλαψα... εκνευρίστηκα... μόνο συγχαρητήρια μπορώ να σας πω!!! Ασχοληθήκατε με ένα πολύ δύσκολο θέμα... και πάλι μπράβο!!!"

Ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια. Χαίρομαι που σου άρεσε το βιβλίο μου και που σου προκάλεσε τόσα πολλά συναισθήματα! Με τιμάει!

2 σχόλια on "Η Κωνσταντίνα Κριτσώνη για το "Όταν ξέρεις ν' αγαπάς""

Katerina Katsinopoulou είπε...

Το επόμενο βρε Γιωτάκι πότε να το περιμένουμε;

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 12 Οκτωβρίου 2016 στις 11:33 μ.μ. είπε...

@ Κατερίνα μου, δεν έχω ιδέα! Μόλις μάθω, θα σας ενημερώσω! :)

Δημοσίευση σχολίου

 

Giota's Diaries Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal