Κυριακή 6 Ιουλίου 2014

Οι "Ξεπεσμένοι Άγγελοι" στην... παραλία

Αναρτήθηκε από Γιώτα Παπαδημακοπούλου στις 10:31 μ.μ.
Η φίλη και παλιά συμμαθήτρια, Λορένα Πρέμπτη, βρίσκεται στις καλοκαιρινές τις διακοπές μαζί με τον άντρα της και τα υπέροχα παιδάκια της, και επέλεξε το "Ξεπεσμένοι Άγγελοι" για συντροφιά δίπλα στο κύμα. Δεν γινόταν, λοιπόν, να μην μοιραστεί αυτή τη στιγμή μαζί μου και έτσι, έχω πλέον στα χέρια μου αυτή την υπέροχη φωτογραφία που με κάνει να σκέφτομαι μια πολύ συγκεκριμένη σκηνή του βιβλίου.  


Λορένα μου... σ' ευχαριστώ...

2 σχόλια on "Οι "Ξεπεσμένοι Άγγελοι" στην... παραλία"

Lorena Premti είπε...

Egw eyxaristw pou me "taksideyeis" ;)

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 8 Ιουλίου 2014 στις 9:04 μ.μ. είπε...

@ Λορένα μου, ελπίζω να το κάνω όμορφα! <3

Δημοσίευση σχολίου

 

Giota's Diaries Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal