Δευτέρα 14 Ιουλίου 2014

Οι "Ξεπεσμένοι Άγγελοι" και το "Μη με ξεχάσεις" στην Αυστρία και στα χέρια της Μαρίας Νικολαΐδου

Αναρτήθηκε από Γιώτα Παπαδημακοπούλου στις 8:14 μ.μ.
Οι "Ξεπεσμένοι Άγγελοι" και το "Μη με ξεχάσεις" έφτασαν μέχρι την Αυστρία και στα χέρια της Μαρίας Νικολαΐδου. Ας είναι καλά η υπέροχη Δήμητρα Λεπεντζή...


Μαράκι, σ' ευχαριστώ που μοιράστηκες την στιγμή μαζί μου και εύχομαι να τα απολαύσεις και να σε ταξιδέψουν...

6 σχόλια on "Οι "Ξεπεσμένοι Άγγελοι" και το "Μη με ξεχάσεις" στην Αυστρία και στα χέρια της Μαρίας Νικολαΐδου"

Χρύσα είπε...

ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!!!!!!!!!!!!Και Αυστρία;;;Υπέροχα!!!Είναι φοβερό που οι Έλληνες του εξωτερικού συνεχίζουν να στηρίζουν Έλληνες συγγραφείς ακόμα και από εκεί που βρίσκονται.

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 17 Ιουλίου 2014 στις 11:21 μ.μ. είπε...

@ Χρύσα μου, τα κορίτσια μας, είναι φοβερά και θέλω να ξέρουν πως εκτιμώ πολύ την στήριξη και την αγάπη τους! <3

Maria Nikolaidou είπε...

οι ξεπεσμενοι αγγελοι γιωτα μου το λατρεψα..απο τα πιο ομορφα βιβλια που εχω διαβασει γιωτουλα μου..το μη με ξεχασεις σε λιγες μερες θα το αρχισω..ας ειναι καλα η αγαπημενη μου δημητρα...φιλιαααα απο την αυστρια..

Dimitra Lepentzi είπε...

Γιωτακι Χαιντι <3 <3 Μας ταξιδευεις υπεροχα Γιωτα μας! Αγαπημενη μας

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 18 Ιουλίου 2014 στις 10:28 π.μ. είπε...

Μαράκι μου γλυκό, σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Χαίρομαι που οι "άγγελοί" μου σου άρεσαν τόσο πολύ και ελπίζω το ίδιο να συμβεί και με τον Ανδρέα μου! Φιλιά πολλά από την πατρίδα! <3 :*

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 18 Ιουλίου 2014 στις 10:29 π.μ. είπε...

Δημητρούλα μου... τι να πω που δεν το έχει πει ήδη... σ' ευχαριστώ... για όλα! Love you!!! <3

Δημοσίευση σχολίου

 

Giota's Diaries Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal