Παρασκευή 18 Ιουλίου 2014

Η Τόνια Αλιφέρη για το "Μη με ξεχάσεις"

Αναρτήθηκε από Γιώτα Παπαδημακοπούλου στις 1:15 μ.μ.
Η Τόνια Αλιφέρη διάβασε το "Μη με ξεχάσεις" κι έγραψε στο Goodreads:


""Μη με ξεχάσεις" είπε ο Ανδρέας στην Αλεξάνδρα! Μη με ξεχάσεις αλλά προχώρα μπροστά,στο δρόμο που πιστεύεις πως θα σε οδηγήσει στην ευτυχία!!!
Πόση αγάπη μπορεί να κρύβει αυτή η φράση; Πόσο ανιδιοτελής μπορεί να είναι κάποιος για να ρισκάρει να χάσει τη μια και μοναδική του αγάπη προκειμένου να μην την πληγώσει; Προκειμένου να της χαρίσει ένα μέλλον χωρίς εκείνον, αλλά όπως εκείνη ονειρεύεται; Δίνει αράγε η ζωή δεύτερες ευκαιρίες; Μπορεί να σου επιτρέψει να ζήσεις το όνειρο σου ακόμα κι όταν εσύ ο ίδιος δεν το έχεις κυνηγήσει όσο θα έπρεπε; Υπάρχει πάντα αρκετός χρόνος για να διορθώσεις τα λάθη σου;
Την ιστορία αφηγείται ο Ανδρέας και μέσα απο μια αναδρομή στο παρελθόν του μας εξομολογείται το μεγάλο του έρωτα για την παιδική του φίλη. Εναν έρωτα που δεν είχε ομολογήσει ούτε στον ίδιο του τον εαυτό. Μέσα απο ενα οδοιπορικό 20 ετών βλέπουμε την πορεία της σχέσης τους απο την τρυφερή παιδική τους ηλικία μέχρι την ενηλικίωση και μέχρι την απόφαση της Αλεξάνδρας να παντρευτεί και να συνεχίσει τη ζωή της χωρίς τον Ανδρέα.
Μου αρέσουν ιδιαίτερα τα βιβλία που χρησιμοποιούν αναδρομές στο παρελθόν και η Γιώτα Παπαδημακοπούλου το κάνει με τόσο άρτιο τρόπο, που η περιέργεια σου να δεις πώς ξεκίνησαν όλα συγκρούεται με την αγωνία σου να μάθεις πώς καταλήγει η ιστορία με αποτέλεσμα να αφήσεις το βιβλίο απο τα χέρια σου αφου γυρίσεις την τελευταία σελίδα.
Αγάπησα ιδιαίτερα το πρώτο βιβλίο της Γιώτας και αυτός είναι ένας παράγοντας που σε κάνει διστακτικό για το τί να περιμένεις στη συνέχεια.
Με πολύ μεγάλη χαρά διαπίστωσα πως η γραφή της έχει γίνει ακόμα καλύτερη παρ' όλη τη δυσκολία που έχει η πρωτοπρόσωπη αφήγηση και μάλιστα απο άντρα.
Δημιούργησε ένα βιβλίο που ξεχειλίζει απο συναισθήματα και σε κάνει να ταξιδέψεις με τη φαντασία σου πίσω στα παιδικά και εφηβικά σου χρόνια, να αναπολήσεις τις όμορφες στιγμές αλλά και να αναλογιστείς τα αντίστοιχα λάθη που έκανες. Και φυσικά σε κάποια σημεία να κλάψεις μαζί με τους ήρωες.
Λατρέψα πραγματικά τον Ανδρέα και την ιστορία του και ανυπομονώ για το επόμενο έργο της Γιώτας που είμαι σίγουρη πως θα είναι ακόμα καλύτερο"

Τόνια μου, για πολλοστή φορά, σ' ευχαριστώ! Σ' ευχαριστώ που αγαπάς τόσο πολύ τα βιβλία σου, σ' ευχαριστώ που αγκάλιασες την ιστορία του Ανδρέα μου και πάνω απ' όλα, σ' ευχαριστώ που αγαπάς εμένα!

4 σχόλια on "Η Τόνια Αλιφέρη για το "Μη με ξεχάσεις""

Χρύσα είπε...

Υπέροχη η κριτική της Τόνιας και γεμάτη αγάπη! <3

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 24 Ιουλίου 2014 στις 12:00 π.μ. είπε...

@ Χρύσα, η αγάπη μου για την Τόνια είναι αμφίδρομη! <3

Tonia Aliferi είπε...

Γλυκό μου κορίτσι εγώ σ'ευχαριστώ πολύ. Ξέρεις βέβαια ότι η μεγάλη μου αδυναμία είναι πάντα ο Άγγελος αλλά και ο Ανδρέας πλέον κατέχει ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου. Keep going γιατί τα καλύτερα έρχονται!!!!!! <3 <3 <3

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 25 Ιουλίου 2014 στις 10:11 μ.μ. είπε...

@ Τόνια μου, σ' ευχαριστώ πάρα πολύ για ακόμα μία φορά. Ε... οι αδυναμίες, δεν κρύβονται! Ξέρεις εσύ... ;)

Δημοσίευση σχολίου

 

Giota's Diaries Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal