Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου 2012

Πρόσκληση για την πρώτη επίσημη παρουσίαση του "Ξεπεσμένοι Άγγελοι"

Αναρτήθηκε από Γιώτα Παπαδημακοπούλου στις 6:21 μ.μ.

Οι Εκδόσεις ΜΑΤΙ και... εγώ, έχουμε τη χαρά να σας προσκαλέσουμε στην πρώτη επίσημη παρουσίαση του βιβλίου, ΞΕΠΕΣΜΕΝΟΙ ΑΓΓΕΛΟΙ. Η ημέρα της παρουσίασης, είναι και η πρώτη επίσημη μέρα κυκλοφορίας του πρώτου μου βιβλίου.
Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί 20/12/2012, ημέρα Πέμπτη και ώρα 20.30μ.μ., στο Polis Art Cafe (στο αίθριο της Στοάς Βιβλίου - πάνω από το θέατρο Τέχνης), Πεσμαζόγλου 5.

Το βιβλίο θα προλογίσει ο Βασίλης Χατζηιακώβου

Για το βιβλίο θα μιλήσουν οι: 
Σάββας Προβατίδης (εκδότης)
Μαρία Στεφάνου (συγγραφέας)
Κάκια Ξύδη (συγγραφέας) 

Αποσπάσματα από το βιβλίο θα διαβάσει η Βασιλική Σούτα (ηθοποιός - χορογράφος)

Θα είναι χαρά και τιμή μου να σας έχω μαζί μου στη γιορτή της αρχής του νέου ταξιδιού μου...

12 σχόλια on "Πρόσκληση για την πρώτη επίσημη παρουσίαση του "Ξεπεσμένοι Άγγελοι""

Χρύσα είπε...

Κοριτσάκι μου σου εύχομαι κάθε επιτυχία!Ανυπομονώ να το διαβάσω........κρίμα που δεν μένω Αθήνα να σε δω! :(

Ανώνυμος είπε...

κρίμα που δεν μένω κι εγώ Αθήνα, καθώς θα ερχόμουν στην εκδήλωση για την παρουσίαση του βιβλίου σου.
σίγουρα όμως θα το διαβάσω

irini on 11 Δεκεμβρίου 2012 στις 12:06 μ.μ. είπε...


Το fun club της κυριας Παπαδημακοπουλου δηλωνει παρων και πανετοιμο!!

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 11 Δεκεμβρίου 2012 στις 6:53 μ.μ. είπε...

@ Ευχαριστώ πολύ Χρύσα μου! Υπομονή, μερικές μέρες μείνανε και θα μπορείς να το παραγγείλεις! :)
Μην αγχώνεσαι και θα έρθουμε και στα μέρη σου! :D <3

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 11 Δεκεμβρίου 2012 στις 6:53 μ.μ. είπε...

@ Σωκράτη δεν πειράζει, εκτιμώ την καλή διάθεση! :)
Θα χαρώ όταν το διαβάσεις να μου πεις γνώμη!

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 11 Δεκεμβρίου 2012 στις 6:54 μ.μ. είπε...

@ Κυρία Ειρήνη... με κάνετε και κοκκινίζω!!! Αλλά σας ετοιμάζω κι εγώ εκπλήξεις! ;)

Ανώνυμος είπε...

εννοείται πως θα το διαβάσω, κι ας μην είμαι τόσο φαν της λογοτεχνίας. όπως ξέρεις σπάνια διαβάζω βιβλία... :-P

Unknown on 12 Δεκεμβρίου 2012 στις 6:53 μ.μ. είπε...

Αυτό κι αν ήταν έκπληξη.....
Μπράβο Γιωτάκι καταπληκτικό. Απίστευτο. Μακάρι να ήμουνα Αθήνα και δεν θα το έχανα με τίποτα. Πάω στοίχημα ότι το βιβλίο σου θα γίνει ανάρπαστο.

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 13 Δεκεμβρίου 2012 στις 5:19 μ.μ. είπε...

@ Σωκράτη νομίζω ότι για μένα, αξίζει να κάνεις μιαν εξαίρεση! ;)

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 13 Δεκεμβρίου 2012 στις 5:20 μ.μ. είπε...

@ Ριτάκι δεν είχαμε μιλήσει; Δεν το ήξερες; :S
Σ' ευχαριστώ πολύ κοριτσάκι μου... από το στόμα σου και στου θεού το αυτί!
Κρίμα που δεν είμαστε κοντά αλλά ποιος ξέρει; Μπορεί στο μέλλον να είμαι κάπου πιο κοντά σε σένα και να βολέψει να τα πούμε! ;)

Panos Konstantinidis on 13 Δεκεμβρίου 2012 στις 10:05 μ.μ. είπε...

Γιώτα καλή επιτυχίακαι καλή αρχή στη νέα σου καρίερα! Εγώ θα είμαι εκεί, οπότε θα τα πούμε και από κοντά.

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 14 Δεκεμβρίου 2012 στις 5:23 μ.μ. είπε...

@ Πάνο μου σ' ευχαριστώ πολύ, για ακόμα μια φορά! :)
Δεν φαντάζεσαι πόσο ανυπομονώ... μετά από 5 χρόνια, επιτέλους, θα γνωριστούμε και από κοντά! :D

Δημοσίευση σχολίου

 

Giota's Diaries Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal