Σάββατο 22 Δεκεμβρίου 2012

Κριτική για τους "Ξεπεσμένους Αγγέλους" από το Library Tales

Αναρτήθηκε από Γιώτα Παπαδημακοπούλου στις 9:33 μ.μ.

Το πρώτο βιβλίο της πρωτοεμφανιζόμενης συγγραφέα και αγαπημένης φίλης Γιώτας Παπαδημακοπούλου είναι πλέον γεγονός! Έως σήμερα η ελληνική πεζογραφία δεν ήταν η πρώτη μου επιλογή αλλά το "Ξεπεσμένοι Άγγελοι" με έβαλε στη διαδικασία να αναθεωρήσω!

Όπως θα έχετε καταλάβει συνήθως επιλέγω να διαβάζω βιβλία με θέμα φανταστικό ή αστυνομικά θρίλερ.. οπότε όταν έπιασα το "Ξεπεσμένοι Άγγελοι" ήταν μια νέα εμπειρία για μένα. Δεν ήξερα τι να περιμένω και ήμουν αρκετά επιφυλακτική. Όπως αποδείχθηκε τελικά το απόλαυσα από την αρχή έως το τέλος! Γυρίζοντας τις σελίδες μια-μια αισθάνθηκα ότι υπήρχε στην ιστορία κάτι το οικείο.. και αυτό νομίζω είναι το στοιχείο εκείνο που με έκανε να το αγαπήσω. Στην ουσία θίγει θέματα καθημερινά τα οποία ακόμη και αν δεν έχουν συμβεί σε εσάς τους ίδιους σίγουρα έχουν προβληματίσει κάποιον γνωστό σας, με αποτέλεσμα να είναι αναπόφευκτο να ταυτιστούμε με τους πρωταγωνιστές και την ιστορία τους! Μια ιστορία γλυκιά αλλά και παθιασμένη, πλασμένη δεξιοτεχνία! Με χιούμορ αλλά και πόνο, έντονα συναισθήματα και αναπάντεχες εξελίξεις η πλοκή ξετυλίγεται σε γρήγορο ρυθμό με αποτέλεσμα να μην θέλεις να το αφήσεις από τα χέρια σου πριν φτάσεις στο τέλος. Και τι να πει κανείς γι'αυτό το τέλος... η αυλαία πέφτει τόσο εντυπωσιακά που με άφησε άφωνη κυριολεκτικά! Δεν μπορώ παρά να θαυμάζω την φίλη μου Γιώτα για το έργο της και να ανυπομονώ για το επόμενο!


Ευχαριστώ πολύ την φίλη μου, Αλεξία Παπαγερά, για την τόσο όμορφη κριτική της για το βιβλίο μου.
Την κριτική μπορείτε να την βρείτε και στο blog της Αλεξίας, ακολουθώντας τον παρακάτω σύνδεσμο:

8 σχόλια on "Κριτική για τους "Ξεπεσμένους Αγγέλους" από το Library Tales"

alexia on 23 Δεκεμβρίου 2012 στις 9:24 μ.μ. είπε...

Παρακαλώ Γιωτάκι μου! Δεν έκανα τίποτα όμως.. την ειλικρινή μου άποψη είπα! Το απόλαυσα πραγματικά το βιβλίο :)
Και εσύ πολύ καλά ξέρεις ότι όταν το διάβαζα στο γραφείο (τότε..) μου προσέφερε μια υπέροχη διέξοδο!!!

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 24 Δεκεμβρίου 2012 στις 10:26 μ.μ. είπε...

@ Αλεξάκι μου, το ξέρω καρδούλα μου αλλά δεν μπορώ να μην σ' ευχαριστήσω! Χαίρομαι που σου άρεσε, χαίρομαι που το αγάπησες και που σε ταξίδεψε! :)

Χρύσα είπε...

Υπέροχα τα είπε η Αλεξία και είναι φανερό πως δεν τα λέει γιατί είναι φίλη σου αλλά γιατί την έκανες και αισθάνθηκε όμορφα πράγματα!!!

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 26 Δεκεμβρίου 2012 στις 12:36 μ.μ. είπε...

@ Έτσι θέλω να πιστεύω πως είναι Χρύσα μου και έτσι, θέλω να το δει και ο κόσμος! Η Αλεξία, μπορεί να είναι φίλη, μπορεί να με αγαπάει αλλά, θέλω να πιστεύω πως, αν κάτι δεν της άρεσε, θα μου το έλεγε! :)

Panos Konstantinidis on 27 Δεκεμβρίου 2012 στις 9:09 μ.μ. είπε...

Και τι να πει κανείς γι'αυτό το τέλος... η αυλαία πέφτει τόσο εντυπωσιακά που με άφησε άφωνη κυριολεκτικά!

Με τέτοιο τέλος θέλω όλο και πιο πολύ να το τελειώσω γρήγορα!

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 27 Δεκεμβρίου 2012 στις 11:33 μ.μ. είπε...

@ Πάνο, όχι να το παινευτώ αλλά, για το τέλος, έχουν όλοι να λένε! Χα, χα, χα... :P
Θα περιμένω πως και πως να μου μάθω πως σου φάνηκε! :)

alexia on 17 Φεβρουαρίου 2013 στις 5:52 μ.μ. είπε...

Γιώτα μου τώρα το είδα!
Φυσικά και θα σου το έλεγα! Η γνώμη μου είναι απολύτως ειλικρινής ορκίζομαι και φυλάω σταυρό! :)

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 17 Φεβρουαρίου 2013 στις 7:27 μ.μ. είπε...

@ Αλεξάκι μου αυτό είναι κάτι που εκτιμώ και θέλω να το ξέρεις! :)

Δημοσίευση σχολίου

 

Giota's Diaries Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal