Δευτέρα 31 Δεκεμβρίου 2012

Ευχές για μια υπέροχη, νέα χρονιά

Αναρτήθηκε από Γιώτα Παπαδημακοπούλου στις 9:28 μ.μ.
Το 2012, ήταν μια δύσκολη χρονιά, για όλους μας. Λίγο η οικονομική κρίση, λίγο η ανεργία, λίγο το πολιτικό σκηνικό και όλα όσα έφερε μαζί του, ήταν αρκετά, να αλλάξουν τη ζωή μας και δυστυχώς η αλλαγή αυτή, ήταν προς το χειρότερο. Όμως, παρ' όλα ταύτα, μου αρέσει να είμαι αισιόδοξος άνθρωπος. Μου αρέσει να βλέπω φως ακόμα κι εκεί που επικρατεί το απόλυτο σκοτάδι. Ναι, το 2012 ήταν δύσκολο και για εμένα, είχε πολλά στραβά ωστόσο, αποτελεί μέρος της ζωής μου και σε μερικές ώρες, μέρος του παρελθόντος μου και παρά τα όποιο προβλήματα και αντιξοότητες βρέθηκαν στο δρόμο μου, δεν μπορώ να παραβλέψω κι εκείνες τις μικρές, όμορφες στιγμές που ήρθαν για να μου θυμίσουν ότι υπάρχει ελπίδα, αρκεί να πιστεύουμε σε αυτήν.


Πρώτα απ' όλα, είμαι ευγνώμων που έχω ένα τόσο υπέροχο και υγιές παιδί, που δίνει φως και νόημα στη ζωή μου, ακόμα κι όταν μοιάζουν να καταρρέουν. Έπειτα, είναι ο άντρας μου και το γεγονός ότι είμαστε μαζί και είμαστε καλά, σε αντίθεση με πολλά ζευγάρια εκεί έξω και ναι, μπορεί να έχουμε τα πάνω μας και τα κάτω όμως δεν ξεχνάμε ότι μια σχέση, χρειάζεται καθημερινή προσπάθεια, κατανόηση και υποστήριξη. Η οικογένειά μου, οι γονείς μου και ο αδερφός μου που μέσα σε μια κοινωνία που ο θεσμός καταρρέει, εκείνοι είναι πάντα εκεί.
Στη συνέχεια, υπάρχουν οι φίλοι, οι χρόνιοι φίλοι, εκείνοι που είναι δίπλα σου, όχι μόνο στα καλά αλλά, και στα άσχημα... κυρίως σε αυτά. Οι φίλοι που σε αγαπούν και σε δέχονται όπως ακριβώς είσαι και ακόμα και τα μειονεκτήματά σου, τα βλέπουν ως προτερήματα. Υπάρχουν όμως και οι φίλοι που έρχονται εκεί που δεν το περιμένεις, που σε στηρίζουν, σε αγαπούν και δεν φοβούνται να στο δείξουν, ακόμα κι αν η απόσταση τους κρατάει σωματικά μακριά σου. Έκανα πολλές, νέες και δυνατές φιλίες τη χρονιά που πέρασε και πραγματικά, είμαι ευγνώμων.

Τέλος, πραγματοποιήθηκε ένα μεγάλο, ένα όνειρο που μέχρι λίγους μήνες πριν, φαινόταν άπιαστο. Εκδόθηκε το πρώτο μου βιβλίο και ακόμα και τώρα που το κρατάω στα χέρια μου, δεν μπορώ να το πιστέψω. Ανήκω σε έναν καταπληκτικό εκδοτικό, έχω έναν ακόμα πιο καταπληκτικό εκδότη που εκτός από συνεργάτης, είναι και ένας υπέροχος φίλος, που με στηρίζει και πιστεύει σε μένα.
Ένα όνειρο που λίγες μέρες πριν με ταξίδεψε σε μια μοναδική εμπειρία, στην πρώτη μου επίσημη παρουσίαση συνειδητοποιώντας πως όλα όσα ανέφερα παραπάνω, δεν βρίσκονται στην σφαίρα του φανταστικού αλλά, είναι αληθινά. Υπάρχει υποστήριξη, υπάρχει αγάπη, υπάρχει πίστη... Και σας ευχαριστώ όλους τόσο, μα τόσο πολύ. Σας ευχαριστώ που είστε εδώ, σας ευχαριστώ που υπάρχετε στη ζωή μου, που με αγαπάτε... σας αγαπώ κι εγώ... πολύ... μην το ξεχνάτε...


Εύχομαι από τα βάθη της καρδιάς μου, χρόνια πολλά, χρόνια καλά, να έχετε μια υπέροχη χρονιά, με υγεία, αγάπη, ευτυχία, δημιουργικότητα, μοναδικές στιγμές, πολλά χαμόγελα, λίγα δάκρυα και πάντα, μα πάντα, να βρίσκεστε με ανθρώπους που αγαπάτε και σας αγαπούν. Να σκέφτεστε θετικά... να ονειρεύεστε μεγάλα... να αγαπάτε ακόμα μεγαλύτερα...

2 σχόλια on "Ευχές για μια υπέροχη, νέα χρονιά"

Χρύσα είπε...

Καλή χρονιά Γιώτα μου με υγεία αγάπη και πολλές επιτυχίες!Αν και δεν χρειάζεσαι ευχές!Ξέρεις να βλέπεις τα θετικά της ζωής και όλα θα σου πάνε καλά!!!

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 4 Ιανουαρίου 2013 στις 1:02 μ.μ. είπε...

@ Καλή χρονιά και σε σένα Χρύσα μου και ό,τι καλύτερο, μέσα από την καρδιά μου! :)
Άμα δεν σκεφτόμαστε θετικά, δεν μπορούμε να πάμε μπροστά! ;)

Δημοσίευση σχολίου

 

Giota's Diaries Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal