Δευτέρα 3 Δεκεμβρίου 2012

Το full cover του "Ξεπεσμένοι Άγγελοι"

Αναρτήθηκε από Γιώτα Παπαδημακοπούλου στις 8:35 μ.μ.
Το full cover του βιβλίου μου είναι έτοιμο και το μοιράζομαι με μεγάλη μου χαρά μαζί σας... Απλά, το έχω λατρέψει! 
Ευχαριστώ την Θάλεια Κεφαλίδου για την καταπληκτική δουλειά και που ανέχτηκε τις παραξενιές μου, δημιουργώντας τελικά, ένα υπέροχο σύνολο που επιβεβαιώνει ότι μια εικόνα, ισούται με χίλιες λέξεις.
Ευχαριστώ επίσης τις Βίβιαν Φόρτη, Μαρία Στεφάνου και Κάκια Ξύδη, φίλες και συγγραφείς, που μπήκαν στον κόπο να διαβάσουν το βιβλίο μου πριν αυτό εκδοθεί και είχαν να πουν μια καλή κουβέντα, η οποία και περιλαμβάνεται στο αυτάκι του βιβλίου.
Ευχαριστώ την Ελίνα Μιαούλη, την υπέροχη επιμελήτριά μου και "άγγελό" μου, που αγάπησε το βιβλίο αυτό και δούλεψε πάνω σε αυτό, ζώντας την ιστορία σαν να ήταν δικιά της.
Μα πάνω απ' όλα, ευχαριστώ τον εκδότη μου και πλέον, φίλο μου, Σάββα Προβατίδη, που έκανε το όνειρό μου πραγματικότητα και που με εμπιστεύτηκε.


Για να δείτε το εξώφυλλο σε πλήρη ανάλυση, δεν έχετε παρά να κάνετε αριστερό κλικ πάνω στην φωτογραφία.

13 σχόλια on "Το full cover του "Ξεπεσμένοι Άγγελοι" "

BUTTERFLY on 3 Δεκεμβρίου 2012 στις 10:02 μ.μ. είπε...

Eγκλωβισμενη σε ενα γυαλινο κοσμο, κοιταζει τη ζωη εξω απο αυτον...θα βρει αραγε τη δυναμη να τον σπασει;;;

Ανώνυμος είπε...

Πολύ όμορφες οι κριτικές-αφιερώσεις από τα κορίτσια στο πλάι του βιβλίου. Σε ψήνουν ακόμη περισσότερο!!!

Butterfly μάλλον τον σπάει και φεύγει με το κεφάλι ψηλά, όπως δείχνει στο οπισθόφυλλο η εικόνα!!!! Φοβερό!

Εύα.

BUTTERFLY on 4 Δεκεμβρίου 2012 στις 4:19 μ.μ. είπε...

Χμμμ... Ναι, αλλα στο οπισθοφυλλο δειχνει μεν να ειναι εξω απο το γυαλι, αλλα ακομα μεσα στην επηρεια του γυαλινου κοσμου, μεσα στη θαμπαδα του... Οσο το κοιταζω τοσο πιο εξυπνο μου φαινεται!
Καλησπερα!

Siopiles Skepseis on 4 Δεκεμβρίου 2012 στις 4:50 μ.μ. είπε...

Φανταστικό Γιώτα συνέχισε καταπληκτική δουλειά!!

Panos Konstantinidis on 4 Δεκεμβρίου 2012 στις 9:35 μ.μ. είπε...

Γιώτα αναμένουμε :-)

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 4 Δεκεμβρίου 2012 στις 11:00 μ.μ. είπε...

@ Χριστινάκι μου, υπέροχες και πολύ εύστοχες οι παρατηρήσεις σου! ;)
Η αλήθεια είναι ότι η Θάλεια έκανε υπέροχη δουλειά! :)
Την καλησπέρα μου!!! <3

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 4 Δεκεμβρίου 2012 στις 11:01 μ.μ. είπε...

@ Να 'σαι καλά Ευάκι!
Να 'ναι καλά τα κορίτσια που το διάβασαν και το αγάπησαν! :)

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 4 Δεκεμβρίου 2012 στις 11:01 μ.μ. είπε...

@ Siopiles Skepseis σ' ευχαριστώ πολύ! :D
Θα κάνω, ό,τι καλύτερο μπορώ!!!

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 4 Δεκεμβρίου 2012 στις 11:02 μ.μ. είπε...

@ Πάνο κι εγώ μαζί σας... :P
20/12 έχουμε παρουσίαση... σε περιμένω ε... να συνεννοηθούμε! ;)

Χρύσα είπε...

Απλά το λατρεύω............και υπέροχα όσα έγραψαν τα κορίτσια για σένα!!!!

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 11 Δεκεμβρίου 2012 στις 6:59 μ.μ. είπε...

@ Ευχαριστώ Χρύσα μου!
Τα κορίτσια είναι απλά υπέροχα! <3

Ανώνυμος είπε...

Δεν πρόσεξε κανείς όμως ότι η σκιά στον τοίχο έιναι αντρική;

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 11 Μαρτίου 2013 στις 10:17 μ.μ. είπε...

@ Ανώνυμε, το παρατήρησαν αρκετοί... χαίρομαι που είσαι ένας από αυτούς... ;)

Δημοσίευση σχολίου

 

Giota's Diaries Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal