Σάββατο 29 Δεκεμβρίου 2012

Η ομιλία της συγγραφέως Μαρίας Στεφάνου, στην πρώτη επίσημη παρουσίαση του βιβλίου μου, "Ξεπεσμένοι Άγγελοι"

Αναρτήθηκε από Γιώτα Παπαδημακοπούλου στις 6:30 μ.μ.

Για τη Μαρία Στεφάνου, τα λόγια είναι περιττά. Η Μαρία βλέπετε, δεν είναι απλά μια συγγραφέας με ταλέντο την οποία θαυμάζω και εκτιμώ αλλά, μια φίλη που αγαπώ απεριόριστα και με την οποία, μπορώ να πω πως, τις περισσότερες φορές τουλάχιστον, εκπέμπουμε στο ίδιο μήκος κύματος, αισθανόμαστε το ίδιο και αντιλαμβανόμαστε τα πράγματα με την ίδια λογική. 
Έχω πει πολλές φορές πως γνωριστήκαμε με την Μαρία και γι' αυτό, το μόνο που θα επαναλάβω είναι, πόσο ευτυχισμένη με κάνει το γεγονός ότι έχουμε το διαδίκτυο και που οι συμπτώσεις, έφεραν ανθρώπους σαν τη Μαρία στο δρόμο μου. Η Μαρία λοιπόν, βρέθηκε στην παρουσίασή μου και μίλησε για μένα και για την σχέση μας με τρόπο συγκινητικό και ανθρώπινο αλλά και για το βιβλίο μου, αποδεικνύοντας ότι είναι ο άνθρωπος εκείνος που αντιλήφθηκε όλα όσα ήθελα να πω με την ιστορία μου αυτή, όσο κανείς.

Η ομιλία της Μαρίας Στεφάνου, στην πρώτη επίσημη παρουσίαση του βιβλίου μου, "Ξεπεσμένοι Άγγελοι", στις 20/12/2012, στην Αθήνα:

2 σχόλια on "Η ομιλία της συγγραφέως Μαρίας Στεφάνου, στην πρώτη επίσημη παρουσίαση του βιβλίου μου, "Ξεπεσμένοι Άγγελοι""

Χρύσα είπε...

Είχα δει το βίντεο και στο fb αλλά το είδα και πάλι και πραγματικά τα είπε πολύ όμορφα η Μαρία.Και εις άλλα με υγεία! :)

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 1 Φεβρουαρίου 2013 στις 5:07 μ.μ. είπε...

@ Χρύσα μου, να 'σαι καλά! Όντως το Μαράκι, τα είπε πολύ όμορφα και με συγκίνησε, τόσο σε προσωπικό, όσο και σε καλλιτεχνικό, αν το θες, επίπεδο.

Δημοσίευση σχολίου

 

Giota's Diaries Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal