Πέμπτη 3 Ιανουαρίου 2013

Η ομιλία μου, στην πρώτη επίσημη παρουσίαση του βιβλίου μου, "Ξεπεσμένοι Άγγελοι"

Αναρτήθηκε από Γιώτα Παπαδημακοπούλου στις 9:50 μ.μ.
Αφού ανέβασα ότι φωτογραφία και βίντεο είχα από την πρώτη επίσημη παρουσίαση του βιβλίου μου, είπα να ανεβάσω δύο ακόμα. Αυτή τη φορά, θα μπορέσετε να ακούσετε μερικά απ' όσα είπα εγώ και θέλω να σας προειδοποιήσω πως, δεν είναι λίγα. Πώς να συγκρατήσεις όμως τα λόγια που βγαίνουν αβίαστα από μέσα σου; Πώς να ευχαριστήσεις όλους εκείνους που επιθυμείς; Δεν θα πω άλλα... δεν θέλω να πω πολλά... το έκανα εκείνο το βράδυ...



4 σχόλια on "Η ομιλία μου, στην πρώτη επίσημη παρουσίαση του βιβλίου μου, "Ξεπεσμένοι Άγγελοι""

Έλενα είπε...

Κοριτσάκι μου γλυκό, πάντα επιτυχίες και πολλές πολλές παρουσιάσεις!!!
Τα είπες τέλεια, τόσο γλυκά, με το δικό σου μοναδικό τρόπο!!!
Μακάρι να ήμουν εκεί...

argi on 4 Ιανουαρίου 2013 στις 9:25 π.μ. είπε...

Μακάρι να ήμουν και εγώ εκεί. Εύχομαι τα καλύτερα. Να προσέχεις τον εαυτό σου.

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 4 Ιανουαρίου 2013 στις 1:00 μ.μ. είπε...

@ Ελενάκι μου γλυκό, σ' ευχαριστώ πολύ-πολύ! Να 'μαστε καλά, να κάνουμε και άλλες και να μπορέσεις να είσαι κι εσύ! :)

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 4 Ιανουαρίου 2013 στις 1:00 μ.μ. είπε...

@ Ευχαριστώ Αργυρώ μου! Μην ανησυχείς και σε πρώτη ευκαιρία, θα είσαι εκεί! ;)

Δημοσίευση σχολίου

 

Giota's Diaries Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal