Δευτέρα 7 Ιανουαρίου 2013

Φίλοι αναγνώστες με το "Ξεπεσμένοι Άγγελοι" ανά χείρας

Αναρτήθηκε από Γιώτα Παπαδημακοπούλου στις 10:00 π.μ.
Μία από τις μεγαλύτερες χαρές που παίρνω αυτές τις ημέρες, είναι όταν λαμβάνω φωτογραφίες, δικές σας φωτογραφίες, έχοντας πλέον, ένα αντίτυπο του βιβλίου μου στα χέρια σας. Είναι πολύ συγκινητικό για μένα και δεν ξέρω αν τα λόγια είναι αρκετά για να περιγράψω το πως αισθάνομαι. Το βιβλίο μου βρίσκεται σε κάθε γωνιά της Ελλάδας και με τον υπέροχο τρόπο σας, μου το αποδεικνύετε κάθε μέρα, με κέφι, ενθουσιασμό και αγωνία για να μάθετε, τι κρύβεται μέσα στις σελίδες του.

Σας ευχαριστώ... για ακόμα μία φορά και ελπίζω το περιεχόμενο, να αποδείχθηκε ανάλογο των προσδοκιών σας...

Από την φίλη, Αντιγόνη Γαβρίδου:


Από την εμπνευσμένη δημιουργό του εξωφύλλου, Θάλεια Κεφαλίδου:



Από την αγαπημένη φίλη κι επιμελήτριά μου, Ελίνα Μιαούλη:


Από την φίλη, Βίκυ Αντύπα:


Από το γλυκό μου Δεσποινάκι που το πρώτο πράγμα που έκανε μόλις το αγόρασε, ήταν να το φωτογραφίσει και να μου το στείλει:


Από την λατρεμένη μου, Έλενα Πανίδου, που τηλεφώνησε κατασυγκινημένη για να μου πει πως το έχει στα χέρια της:

4 σχόλια on "Φίλοι αναγνώστες με το "Ξεπεσμένοι Άγγελοι" ανά χείρας"

Χρύσα είπε...

Αχχχχχχχχχ................τι καλά!!!!!!!!!!!!Ζηλεύω...........Πρέπει να βγάλω κι εγώ και να σουσ στείλω!!!

Έλενα είπε...

<3 <3 <3

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 8 Ιανουαρίου 2013 στις 9:50 π.μ. είπε...

@ Χρύσα, θα την περιμένω... ;)

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 8 Ιανουαρίου 2013 στις 9:50 π.μ. είπε...

@ Ελενάκι μου... ^_^
<3 <3 <3

Δημοσίευση σχολίου

 

Giota's Diaries Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal