Σάββατο 5 Ιανουαρίου 2013

Ένα ακόμα βίντεο της πρώτης επίσημης παρουσίασης του βιβλίου μου, "Ξεπεσμένοι Άγγελοι"

Αναρτήθηκε από Γιώτα Παπαδημακοπούλου στις 1:17 μ.μ.
Η καλή μου φίλη Angelina, βρέθηκε στην πρώτη παρουσίαση του βιβλίου μου, στις 20/12/2012, στο Art Cafe Polis, παρά τις αντίξοες συνθήκες και παρά το γεγονός ότι χρειάστηκε 2,5 ώρες για να φτάσει. Την ευχαριστώ πολύ για την τιμή που μου έκανε καθώς, και για το ότι μαγνητοφώνησε όσο περισσότερο από τις ομιλίες μπορούσε, ενσωματώνοντάς τες σε ένα ενιαίο βίντεο. Στο τελευταίο σκέλος, μπορείτε να ακούσετε και όσα χάθηκαν στα δύο προηγούμενα βίντεο της ομιλίας μου.

4 σχόλια on "Ένα ακόμα βίντεο της πρώτης επίσημης παρουσίασης του βιβλίου μου, "Ξεπεσμένοι Άγγελοι""

Χρύσα είπε...

Καλά...από εικόνα είναι άσε αλλά τουλάχιστον μπορέσαμε να ακούσουμε τον εκδότη σου,την Κάκια και όσα χάσαμε από εσένα! :)

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 8 Ιανουαρίου 2013 στις 9:53 π.μ. είπε...

@ Χρύσα μου, προειδοποίησα! :P
Βλέπεις η Angelina δεν είχε super εικόνα εκεί που ήταν και σε συνδυασμό με το ότι τράβαγε από κινητό, τι να σου κάνει;
Εκτιμώ πάντως ότι έστω ακουστικά, τα έχουμε! :D

Χρύσα είπε...

Είπα ότι τα είπες καταπληκτικά;;;; Όχι...δεν το είπα...όχι ξανά τουλάχιστον!ΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!!!!
Και χωρίς σημειώσεις παρακαλώ........

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 13 Ιανουαρίου 2013 στις 12:13 μ.μ. είπε...

@ Χα, χα, χα... ευχαριστώ Χρύσα μου για τον ενθουσιασμό και τα καλά σου λόγια!
Πού να βρω χρόνο να κάνω σημειώσεις; Ίσα που πρόλαβα να πάω στην ώρα μου! Χα, χα, χα...
Σκέφτηκα, "θα τα πω όπως μου έρθουν και βοήθειά μας"! :P

Δημοσίευση σχολίου

 

Giota's Diaries Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal