Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2013

Άρθρο μου στο νέο τεύχος του Culturenow.mag

Αναρτήθηκε από Γιώτα Παπαδημακοπούλου στις 12:00 π.μ.
Το Culturenow.mag, μου έκανε την τιμή να με φιλοξενήσει στο νέο του τεύχος. Όσοι μένετε Αθήνα, μπορείτε να το προμηθευτείτε δωρεάν, στα μεγάλα βιβλιοπωλεία του Κέντρου. Όσο για το κείμενο που αφορά εμένα, σας το παραθέτω και για να το διαβάσετε, δεν έχετε παρά να κάνετε αριστερό κλικ πάνω στην φωτογραφία που ακολουθεί ώστε να μεγαλώσει η εικόνα.


4 σχόλια on "Άρθρο μου στο νέο τεύχος του Culturenow.mag"

vicky on 17 Ιανουαρίου 2013 στις 8:41 μ.μ. είπε...

Για ακόμα μια φορά τα είπες τέλεια!Η τέχνη δεν έχει μόνο μια μορφή και δεν επιδέχεται ταμπέλες.Κάθε πνευματικό δημιούργημα αξίζει σεβασμό,έστω κι αν εμάς δεν μας αρέσει,τόσο για τον κόπο του δημιουργού όσο και για τους ανθρώπους που το υποστηρίζουν.

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 18 Ιανουαρίου 2013 στις 9:42 π.μ. είπε...

@ Βίκυ μου, σ' ευχαριστώ πολύ! Για ακόμα μια φορά! Έτσι είναι αλλά δυστυχώς, δεν το καταλαβαίνουν όλοι. Και είναι πάρα πολύ άσχημο όταν ειδικά, χρησιμοποιείς ακραίους χαρακτηρισμούς! :/

Χρύσα είπε...

Καλά...στο έχω ξαναπεί αλλά θα το πω και πάλι!!!Αυτές οι φωτογραφίες είναι υπέροχες αλλά και το κείμενό σου δεν πάει πίσω.Επιτέλους κάποιος που τα λέει έξω από τα δόντια!

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 25 Ιανουαρίου 2013 στις 3:12 μ.μ. είπε...

@ Να 'σαι καλά Χρύσα μου! Σ' ευχαριστώ πολύ! Όντως, ο Βιργίλιος, τράβηξε πολύ ωραίες φωτογραφίες! :)
Χαίρομαι που σου άρεσε το κείμενο κι ελπίζω, όσοι το διαβάσουν, να κατανοήσουν αυτό που θέλησα να εκφράσω μέσα από αυτό.

Δημοσίευση σχολίου

 

Giota's Diaries Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal