Παρασκευή 11 Ιανουαρίου 2013

Βιβλιοκριτική για το βιβλίο μου, "Ξεπεσμένοι Άγγελοι", στην εβδομαδιαία εφημερίδα της Πιερίας "ΕΠ7Α", από την Ελίνα Μιαούλη

Αναρτήθηκε από Γιώτα Παπαδημακοπούλου στις 9:30 π.μ.
Η εβδομαδιαία εφημερίδα "ΕΠ7Α" της Πιερίας, φιλοξένησε στο χριστουγεννιάτικο τεύχος της που κυκλοφόρησε στις 17 Δεκεμβρίου 2012, βιβλιοκριτική για το βιβλίο μου, "Ξεπεσμένοι Άγγελοι", με την υπογραφή της Ελίνας Μιαούλη (μεταφράστρια-επιμελήτρια). Τους ευχαριστώ πολύ και σας παραθέτω το σχετικό κείμενο.


8 σχόλια on "Βιβλιοκριτική για το βιβλίο μου, "Ξεπεσμένοι Άγγελοι", στην εβδομαδιαία εφημερίδα της Πιερίας "ΕΠ7Α", από την Ελίνα Μιαούλη"

Panos Konstantinidis on 11 Ιανουαρίου 2013 στις 12:22 μ.μ. είπε...

Γιώτα καλημέρα. Το έχεις ανεβάσει το κείμενο; Διότι δεν το βλέπω!

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 11 Ιανουαρίου 2013 στις 1:11 μ.μ. είπε...

@ Καλημέρα Πάνο μου! Ναι καλέ... είναι στην photo. Δεν στην βγάζει;

Panos Konstantinidis on 11 Ιανουαρίου 2013 στις 1:24 μ.μ. είπε...

Όχι! Ίσως φταίει ο proxy (μας τα έχουν κόψει όλα εδώ στη δουλειά). Θα το δω από το σπίτι.

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 11 Ιανουαρίου 2013 στις 5:34 μ.μ. είπε...

@ Χμ... πολύ πιθανόν Πάνο! Διάβασέ το εκεί και μου λες! ;)

Panos Konstantinidis on 11 Ιανουαρίου 2013 στις 10:12 μ.μ. είπε...

Από το σπίτι φαίνεται κανονικά. Δεν το πιστεύω ότι μας κόβουν και τις εικόνες από το blogspot. Τελείως παρανοϊκοί.

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 12 Ιανουαρίου 2013 στις 7:19 π.μ. είπε...

@ Χα, χα, χα... Πάνο, έχω λιώσει στα γέλια, μόνο που σκέφτομαι την έκφραση του προσώπου σου όταν το ανακάλυψες! :P

Χρύσα είπε...

Αχ...τι ωραία που τα είπε!Φαίνεται να την άγγιξε πάρα πολύ το βιβλίο και νομίζω ότι έπιασε ξεκάθαρα το νόημα.

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 13 Ιανουαρίου 2013 στις 12:02 μ.μ. είπε...

@ Χρύσα μου, η Ελίνα μας, το έπιασε όσο λίγοι! Και με συγκλονίζει το πόσο την συγκίνησε η ιστορία μου! :)

Δημοσίευση σχολίου

 

Giota's Diaries Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal