Πέμπτη 10 Ιανουαρίου 2013

Οι "Ξεπεσμένοι Άγγελοι" στην πρώτη θέση των δέκα πιο ευπώλητων βιβλίων των εκδόσεων Μάτι για το 2012

Αναρτήθηκε από Γιώτα Παπαδημακοπούλου στις 7:00 π.μ.
Οι εκδόσεις Μάτι στις οποίες και ανήκω, ανακοίνωσαν την λίστα των δέκα πιο ευπώλητων βιβλίων των εκδόσεών τους για το έτος 2012. Και αν μη τι άλλο, είναι μεγάλη χαρά και τιμή για εμένα, να βρίσκομαι στην πρώτη θέση, δεδομένου ότι το βιβλίο μου, μόλις που πρόλαβε να κυκλοφορήσει, πριν τη δύση του έτους. Σας ευχαριστώ όλους τόσο, μα τόσο πολύ για την αγάπη και την στήριξή σας.


Σας παραθέτω τη λίστα, αναλυτικά:
1) "Ξεπεσμένοι Άγγελοι" της Γιώτας Παπαδημακοπούλου
2) "Indiana Teller" της Sophie Audouin- Mamikonian
3) "Σκοτεινός Συνωμότης" του Αλέκου Αγγελίδη
4) "Ιησουϊτών ασκήσεις γεωμετρίας"
5) "Κατερίνη 2: Ο τόπος, οι άνθρωποι" του Ιωάννη Καζταρίδη
6) "Φρίντγιοφ Νάνσεν: Ένας νορβηγός ήρωας σε μια ελληνική τραγωδία" της Berit Tolleshaug
7) "Σχέσεις στοργής-σχέσεις οργής" της Φάνυ Κουντουριανού-Μανωλοπούλου
8) "Η αλεπού και ο λύκος" του Γεώργιου Χατζή
9) "Τα δημοτικά μας τραγούδια και τα τραγούδια των Λαζαίων" του Χρίστου Τσολάκη
10) "Λαοί και φυλαί της Μικράς Ασίας" του Γεωργίου Κλεάνθους Σκαλιέρη

8 σχόλια on "Οι "Ξεπεσμένοι Άγγελοι" στην πρώτη θέση των δέκα πιο ευπώλητων βιβλίων των εκδόσεων Μάτι για το 2012"

BUTTERFLY on 10 Ιανουαρίου 2013 στις 5:28 μ.μ. είπε...

Ελα ρε κουκλα μου! Μπραβο! Και εις ανωτερα!

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 10 Ιανουαρίου 2013 στις 6:26 μ.μ. είπε...

Ευχαριστώ πολύ Χριστινάκι μου! Να ΄σαι πάντα καλά! ^_^

Panos Konstantinidis on 11 Ιανουαρίου 2013 στις 12:24 μ.μ. είπε...

Συγχαρητήρια Γιώτα. Νομίζω θα παραμείνει εκεί για πολύ καιρό.

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 11 Ιανουαρίου 2013 στις 1:12 μ.μ. είπε...

@ Σ' ευχαριστώ πολύ Πάνο μου! Μακάρι να γίνει έτσι! :D

Χρύσα είπε...

ΜΠΡΑΒΟ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΜΟΥ!!!ΧΙΛΙΑ ΜΠΡΑΒΟ!!!Και σε ακόμα καλύτερα εύχομαι γιατί το αξίζεις!!!!!!

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 13 Ιανουαρίου 2013 στις 12:17 μ.μ. είπε...

@ Σ' ευχαριστώ πολύ-πολύ Χρύσα μου! Δουλεύουμε συνεχώς και προσπαθούμε για το καλύτερο, στηρίζοντας αυτό που κάνουμε με αγάπη και όρεξη! Ελπίζω κι εγώ, σε ακόμα καλύτερα! :)

Χρύσα είπε...

Φαίνεται ότι δουλεύετε και αυτό είναι ευχάριστο!Γιατί οι εκδότες περιμένουν συνήθως ένα βιβλίο να πάει μόνο του και οι συγγραφείς με τα πόδια σταυρωμένα να γίνουν διάσημοι.

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 24 Ιανουαρίου 2013 στις 11:31 π.μ. είπε...

@ Δυστυχώς Χρύσα μου, έτσι είναι τα πράγματα! Αλλά δεν γίνεται να περιμένεις, την όποια επιτυχία, να έρθει μόνη της. Πρέπει να δουλεύεις κάθε μέρα, σκληρά και με όλο σου το είναι! ;)

Δημοσίευση σχολίου

 

Giota's Diaries Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal