Παρασκευή 4 Ιανουαρίου 2013

"Δωράκια" για τα γενέθλιά μου

Αναρτήθηκε από Γιώτα Παπαδημακοπούλου στις 2:58 μ.μ.
Πολλές και όμορφες οι ευχές που πήρα στα γενέθλιά μου και με πλημμύρισαν χαρά, ευχαρίστηση και συγκίνηση. Ευχές για καλή υγεία, αγάπη, μεγάλες επιτυχίες... Μακάρι τα λόγια σας να φτάσουν ψηλά στον ουρανό και να τα δω να αποκτούσαν υπόσταση. Ακόμα και τα μισά από αυτά να καταφέρω να αποκτήσω την επόμενη χρονιά, θα είμαι ευτυχισμένη... Σας ευχαριστώ και σας αγαπώ... Οι ευχές σας και η αγάπη σας, είναι το φως μέσα στα σκοτάδια της καθημερινότητας.

Παρακάτω, μερικές όμορφες εικόνες που μου δώρισαν αγαπημένες φίλες...

Η Μαρία Πολύζου:


 Η Κατερίνα Γιάνναρη:


Τέλος, η πολυαγαπημένη μου επιμελήτρια, φίλη και αδελφή ψυχή, Ελίνα Μιαούλη. Ευφάνταση, τρυφερή και θετική όπως πάντα, μου έκανε την πιο υπέροχη έκπληξη:

4 σχόλια on ""Δωράκια" για τα γενέθλιά μου"

BUTTERFLY on 4 Ιανουαρίου 2013 στις 8:38 μ.μ. είπε...

Χρονια Χαμογελαστα λοιπον, την καλυτερη ευχη!
Δεν ηξερα οτι εχεις γενεθλια, να ζησεις!

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 5 Ιανουαρίου 2013 στις 11:09 π.μ. είπε...

@ Ευχαριστώ πολύ Χριστινάκι μου! Να 'σαι καλά και να χαίρεσαι όλους όσους αγαπάς! :)

Χρύσα είπε...

Και πάλι χρόνια πολλά και καλά Γιώτα μου!Ότι καλύτερο!!!! <3

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 8 Ιανουαρίου 2013 στις 9:59 π.μ. είπε...

@ Σ' ευχαριστώ πολύ Χρύσα μου! <3
Ό,τι καλύτερο και σε 'σένα κοριτσάρα μου! Να έχεις ό,τι ποθείς!

Δημοσίευση σχολίου

 

Giota's Diaries Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal