Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου 2014

Το "Μη με ξεχάσεις" και πάλι στην 1η θέση των περιζήτητων βιβλίων του Perizitito.gr

Αναρτήθηκε από Γιώτα Παπαδημακοπούλου στις 5:16 μ.μ.
Για μια ακόμη φορά, το "Μη με ξεχάσεις", στην πρώτη θέση των περιζήτητων βιβλίων του Perizitito.gr.
Για μια ακόμη φορά, σας ευχαριστώ... μέσα από την καρδιά μου!

6 σχόλια on "Το "Μη με ξεχάσεις" και πάλι στην 1η θέση των περιζήτητων βιβλίων του Perizitito.gr"

Maria Nikolaidou είπε...

ΜΠΡΑΒΟΟΟΟ ΓΙΩΤΑ ΜΟΥ..ΠΑΝΤΑ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ..

Olga είπε...

συγχαρητήρια! Και εις ανώτερα! <3 :)

Χρύσα είπε...

Πολλά,πολλά,πολλά συγχαρητήρια!!!!!Τι άλλο να πω πια...........δεν ξέρω..........

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 11 Μαρτίου 2014 στις 12:44 π.μ. είπε...

@ Σ' ευχαριστώ Όλγα μου, έστω και καθυστερημένα! :) Να 'σαι καλά!

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 11 Μαρτίου 2014 στις 12:44 π.μ. είπε...

@ Χρύσα μου... δεν χρειάζεται να πεις κάτι άλλο... ξέρω... και σ' ευχαριστώ! <3

Γιώτα Παπαδημακοπούλου on 11 Μαρτίου 2014 στις 12:46 π.μ. είπε...

@ Μαράκι μου, τώρα το είδα! Σ' ευχαριστώ πολύ! ^_^

Δημοσίευση σχολίου

 

Giota's Diaries Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal